Näytetään tekstit, joissa on tunniste 4th of July. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste 4th of July. Näytä kaikki tekstit

2010-07-06

4th of July

Nyt on sitten juhlittu 4th of Julyta ja olipa oikein mukava ilta, hyvässä seurassa ;-)

Now we have celebrated 4th of July and had a very nice evening in good company :-)


Ystävättäreni oli kattanut pöydän vaaleasävyisesti ja nuo kauniin valkoiset lautaset ovat romanttistyylistä Villeroy & Bochin mallistoa.

My friend had decorated the table with hues of white and the plates are romantic Villeroy & Boch series.

Laitoimme kuppikakut esille tällaiseen kivaan kerrostarjottimeen ja minikakkuset hukkuivat tarjottimelta tosi nopeasti.

We put the mini cupcakes to shi nice leveled tray and cupcakes disappeared very fast.

Puoli kymmenen aikaan illalla alkoivat sitten hurjat ilotulitukset, joita ihailimme tuttavaperheen takapihalta. Taustalla näkyi myös toisen kaupungin ilotulitteet pikkiriikkisesti. Ilotulitus kesti lähes kaksikymmentä minuuttia ja lapset olivat riemuissaan.

At 9:30pm the fireworks began and we were watching them from our friends backyard. In the background we were able to see another city's fireworks as well. They lasted for about twenty minutes and our kids were thrilled.

Ilta jatkui aikuisten osalta pikkutunneille ja selvittelimme illan aikana mm. parisuhdekoukeroita Tuttu Juttu-pelin avustuksella.

The evening continued until late night hours (kids were at sleep at this point) and for our entertainment we went through relationship issues playing a finnish couple's game Tuttu juttu.