2016-11-24

Christmas DIY - himmeli


One day I started to read one himmeli book that I have.
Soon found out I was already making a himmeli using black straws.

Selailin tässä yksi päivä yhtä himmelikirjaa, joka minulla on.
Pian huomasin jo tekeväni himmelia mustista pilleistä.



And this is how it looks.
I am quite pleased with it even though I have not much experience making these.

Have you ever made himmelis?
And if what materials you have used making them?

--

Ja tällainen siitä tuli.
Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen, vaikkei minulla ole juuri kokemusta näiden tekemisestä.

Oletko sinä koskaan tehnyt himmeleitä?
Ja jos, niin mitä materiaalia olet niiden tekemisessä käyttänyt?

2 kommenttia:

Annukka kirjoitti...

Kaunis!

Mulle justiin tuli kirjastosta viestiä, että varaamani Himmelikirja on paikalla :). Ja olkia tilasin netistä tänään, kun iski joku ihmeen perinneinnostus. Ans kattoo nyt, mitää tulee vai tuleeko mitään..

Viime vuonna värkkäsin yksittäisiä "timantteja" mustista mehuplleistä, kun ei ollut sellasia ohuita saatavilla. Harvinaisen kömpelö tuli :)

Sari kirjoitti...

Hei Annukka ja kiitos kommentistasi. Huomasin itsekin, että nuo mehupillit on sen verran paksumpia, että niitä on vähän vaikeampi käsitellä kuin perinteisiä olkia. Olen kerran aiemmin väkertänyt himmelin ja se tein vanhemmiltani saamista oljista. Niitä on kyllä näppärämpi käsitellä, joten varmasti hyvä valinta on tehdä niistä.

Mukavia himmelintekohetkiä sinulle, kunhan saat materiaalit ja kirjan itsellesi :-)