2013-09-05

My old flower clogs



These old clogs are from 70s and they were my absolute favorite shoes back then. I just loved those yellow flowers on them. And I still do actually ;-) My mom was horrified when I stumbled with these heeled shoes and didn't want to use any other shoes during summer time.

Now they have their own place of honor in a bookcase located in our hallway. In their own way they are a sweet memory from my childhood. As well as the wooden pull-toy in the upper photo which I got from my godfather in the 70s.


Nämä vanhat puukengät ovat 70-luvulta ja ne olivat mun ihan ehdottomat lempparikengät. Rakastin kengissä olevia keltaisia kukkasia. Ja taidan rakastaa edelleenkin ;-) Äitini oli aina kauhuissaan, kun kompuroin korollisilla puukengillä, mutten suostunut käyttämään kesäaikaan mitään muita kenkiä.

Nyt ne ovat kunniapaikalla kirjahyllyssä eteisessä. Ne ovat omalla tavallaan jotenkin kaunis muisto lapsuudestani. Ihan niin kuin tuo puinen karhulelukin ylemmässä kuvassa, jonka olen saanut 70-luvulla lahjaksi kummisedältäni.

Ei kommentteja: