I got to photograph our daughter's cousin last weekend.
And what a lovely princess she is - she was even born on a day of Rose.
Sain kuvata viime viikonloppuna tyttäremme serkkuvauvaa.
Ja mikä ihana pikkuprinsessa hän onkaan - syntynytkin Ruusun päivänä.
Babies are so cute and look so innocent.
And look at those tiny toes - such adorable "little potatoes"
(as my father used to say when our daughter was a little baby).
Vauvat ovat kyllä niin suloisia ja viattomia pikkuisia.
Ja katsokaa nyt noita varpaita - niin suloiset "pikkuiset perunat"
(niin kuin isäni sanoi, kun meidän neiti oli tuollainen pikkukäärö).
Sari

