Viikonlopun kunniaksi ostin kauniin keväisen kukkakimpun.
To get me into weekend spirit I bought a Spring bouquet.
Lähden pian juna-asemalle ja kohti Helsinkiä.
Tiedossa olisi messuilua ja keskustassakin ajattelin piipahtaa.
Mukavaa päivää!
I will soon go to train station and travel to Helsinki.
Have a nice day!
Sari


Flowers are gorgeous! Hope your day in Helsinki is wonderful. I love shopping at Stockman's.
VastaaPoistaLinda
Oh they truly are! I also ended up visiting Stockmann today... ;-)
VastaaPoistaI am jealous!
VastaaPoistaLinda
Oh don't - I'm jealous you live where you live ;-) ;-)
VastaaPoistaHurmaava kaunotar tuo leinikki!
VastaaPoistaIhastuttavan keväinen kimppu ilahduttaa!
Leppoisaa viikonvaihdetta täältä kukkivien mantelipuiden katveesta!
Leinikit ovat kyllä kauniita, samoin syreenit, joiden kukkimiseen täällä Suomessa kyllä menee vielä oma aikansa.
VastaaPoistaKiitos samoin ja kukkivat mantelipuut kuulostavat ihanilta!