Pieni tervehdys täältä hiihtoloman keskeltä.
Meillä on ollut tosi kiva viikko.
Ollaan koetettu viettää paljon aikaa ulkona
ja nauttia kauniista talvisäästä.
Just a little hi from our ski break.
We have had lot of fun spending time outdoors
and enjoying the gorgeous winter weather.
Nautittu kavereiden seurasta,
mäenlaskusta ja eväistä ulkona.
Enjoyed the company of friends,
sledding and little snacks outdoors.
Mukavaa hiihtoloman jatkoa kaikille!
Lisäkuulumisia hiihtolomastamme voit lukea myös Kotiliesi-blogista :-)
Have a nice Ski Break everyone!
Sari






You have perfectly captured winter fun!
VastaaPoistaLinda
Thank you Linda. Just came from sauna after some skiing at our lake house. That was a lot of fun too :-)
VastaaPoistaTalven vihaajana ja onnellisena siitä, ettei asu suomessa pitkän talvven uuvuttamana täytyy kyllä nyt näitä kuvia katsellessa todeta, että ai että kuinka ihana olis päästä laskeen pyllymäkeä ja juomaan kuumaa kaakaota (kröhöm minttukaakaota ;-) ) Ihanasti taltioitu talven parasta antia! Hetken tuli jo suomi ja talvikaipuu :-)
VastaaPoistaKiva kuulla, että kuvat saivat aikaan pienen talvikaipuun :-) Itsekin pitkään ulkomailla asuneena talveen totuttelu ja etenkin pimeään on vienyt aikansa.
VastaaPoistaMutta helmi-maaliskuu on kivaa aikaa, kun päivä jo pitenee ja sää on parhaimmillaan juuri sitä mitä näissä kuvissa. Mukavaa viikonloppua sinulle!