2014-04-06

Harjun Paperi raffle - Arvonta!


Hope you all have had a wonderful Sunday! I myself visited Spring fair in Helsinki yesterday and also went to one one day flea market where bloggers were selling their stuff. I will talk about my flea market finds a bit more later but today I want to cheer you all up with a new raffle.

Toivottavasti teillä kaikilla on ollut mukava sunnuntai! Minä olin eilen Kevätmessuilla Helsingissä ja kävin myös blogikirpparilla, jossa sisustusbloggaajat myivät tavaroitaan. Noista kirppislöydöistä lisää myöhemmin, mutta tänään haluan ilahduttaa teitä uudella arvonnalla.


I had a chance to pick up some nice items for this raffle from Harjun Paperi - a craft and paper store in my old hometown Jyväskylä. Harjun Paperi celebrates it's 60th anniversary this year and I am not at all suprised this store has been there in the same spot for so long. It is such a cute little store full of beautiful things for your home or craft projects.

Minulla oli mahdollisuus valita muutamia kivoja juttuja tähän arvontaan Harjun Paperista - kivasta paperikaupasta vanhassa kotikaupungissani Jyväskylässä.  Harjun Paperi juhlii tänä vuonna 60-vuotispäiväänsä, enkä ole yhtään ihmeissäni, että tämä liike on ollut samassa paikkaa niin pitkään. Liike on ihastuttava ja täynnä kaikenlaista pientä kivaa niin kotiin kuin askarteluprojekteihin.


Harjun Paperi is located at Yliopistonkatu where I used to live with my then boyfriend now husband. We went by this store almost daily and even then I used to go there many times to buy some postcards or other craft items :-)

Harjun paperi sijaitsee Yliopistonkadulla, jossa joskus aikoinaan asuin silloisen poikakaverini ja nykyisen mieheni kanssa. Kuljimme miltei päivittäin tämän liikkeen ohitse ja jo silloin pistäydyin monesti liikkeeseen ostamaan muutaman postikortin tai askartelutarvikkeita :-)


So here is the set I will be giving away in this raffle. The winner will get a set of black and white straws that you can also use as craft material to do little diamonds like the one in the photo, one Pauli DIY card, one turquoise card and also one pink and one white silk paper set that makes either four medium size or two giant size pom poms in both colors- instructions in finnish included.

I will also include some tape stickers to this set and also some nice little things for Easter from my own little secret storage...  :-)

Ja tässä on setti, jonka olen arpomassa. Arvonnan voittaja saa omakseen mustavalkoisen pillipaketin, joita voi käyttää myös askartelussa ja tehdä niistä vaikka himmelikoristeita, Pauli-tee se itse-kortin, turkoosin kortin sekä valkoista ja pinkkiä silkkipaperia, joista saa joko neljä keskikokoista tai kaksi isoa pom pomia molemmissa väreissä - ohjeet mukana.

Lisään mukaan voittosettiin myös muutamat teippitarrat ja lisäksi jotain pientä kivaa pääsiäiseksi omista salaisista varastoistani...  :-)


You can participate and get one ticket by leaving a comment to this posting, remember you e-mail address if you comment as anonyme, you get two tickets if you follow my blog or start following and three if you also like Harjun Paperi Facebook-pages.

Raffle ends at Monday the 14th of April.

Harjun Paperi is also in Instagram - you can check it out here!


Arvontaan osallistut jättämällä kommenttisi tähän postaukseen, muita sähköpostiosoitteesi, jos kommentoit anonyymina. Kaksi arpaa saat, jos olet tai tulet lukijakseni ja kolme, jos käyt vielä tykkäilemässä Harjun Paperi Facebook-sivuja.

Arvonta päättyy maanantaina 14.4.2014.

Harjun Paperi on myös Instagramissa - kurkkaapa tänne!


Blogiyhteistyö w Harjun Paperi

88 kommenttia:

  1. Kokeillaanpa taas onnea kahdella arvalla :)
    Mukavaa sunnuntain jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Ihana arvonta, aivan huikea mm.tuo tee se itse Pauli. Meidän Panda höperö tyttömme tykkäusi. Kolmella arvalla ilomielin mukana. tiia68@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Kolmella arvalla kivaan arvontaan mukaan (Harjun Paperin FB-sivuista tykkään jo ennestään)

    T. Tiina

    VastaaPoista
  4. Kolmella mukana. Harjun paperi kuuluu lemppariputiikkeihini :)
    s.kansakoski@luukku.com

    VastaaPoista
  5. Kahdella arvalla mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  6. Voi ihanuus sentään! Kahdella mukana!

    VastaaPoista
  7. Häpeäkseni täytyy myöntää vaikka jyväskylässä koko ikäni asuneena,en ole ikinä käynyt. Pitää korjata tapani :) Yhdell' arvalla mukana.
    katjatam@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Onpas varsin viehättävän oloinen putiikki. Voisikin napata joskus tässä edulliset junaliput ja hurauttaa päiväreissulle jyväskylään. Tuolla pitää ehdottomasti vierailla!

    Kahdella arvalla mukaan meininkeihin!!

    VastaaPoista
  9. Pakko kommentoida Katja, että kannattaa ihmeessä pistäytyä Harjun Paperissa. Siellä on aivan ihana valikoima erilaisia kortteja ja paperitarvikkeita!

    Ja Maria, päiväreissu Jyväskylässä on hyvä idea. Harjun Paperin lisäksi kaupungissa on paljon muutakin kiinnostavaa, ja mielelläni vinkkaan vaikka spostiisi muutamat muut pikkuputiikit ja kahvilatkin, jos kaipaat lisävinkkejä Jyvässeutua ajatellen... ;-)

    VastaaPoista
  10. Ihania löytöjä Harjun Paperista! Mukana kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  11. Hi Sari,
    Cute things in your raffle. Looks like a neat shop. Have a wonderful week.
    Linda
    bradyshouse1@yahoo.com

    VastaaPoista
  12. Here is my second entry, since you know I follow your blog faithfully.
    Linda
    bradyshouse1@yahoo.com

    VastaaPoista
  13. Kahdella arvalla mukaan! sopeutuja@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Kiva setti, joskin tuota turkoosia Muumurun korttia en välttämättä tarvitsisi (minulla on jo sellainen:) Kolme arpaa, kiitos!

    VastaaPoista
  15. Kolmella arvalla mukana!
    laukkanoora(at)gmail.com

    VastaaPoista
  16. Hei, huippu kauppa! Kolmella arvalla mukana! marjorita@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. mieluinen arvonta. kolmella mukaan.

    terveys1 (at) wippies.fi

    VastaaPoista
  18. jospa onni lykästäisi :).

    Arpoja 3kpl
    mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Kahdella mukana.
    Enpa tahan kauppaan koskaan tormannyt vaikka aikoinaan asuin Jyvaskylassa...

    VastaaPoista
  20. Kahdella mukana tottakai !!! Askartelusormia sooivasti kutittaa ;)

    VastaaPoista
  21. Osallistun kahdella arvalla, sillä olen lukijasi Bloglovinissa. Jyväskyläläisenä Harjun Paperi on yksi ihan lempparikaupoista. Aktiivisena postcrossaajana ko. paikka on mielestäni ainoa josta löytyy ihania ja erilaisia postikortteja lähetettäväksi. :-)

    VastaaPoista
  22. HP on kiva kauppa :) olen mukana arvontaan!
    muuk7(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  23. Osallistuisin kahdella arvalla:)

    iida.blondi@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Tosi kiva arvonta! ( :
    Minä voisin osallistua kaikilla kolmella arvalla: morkhetkloft[at]hotmail[dot]com

    VastaaPoista
  25. Arvonnassa mukana kahdella arvalla!

    turunen192(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Ihanan kuuloinen kauppa,lienee pakkopysähdyksen paikka kesälomareissulla ^_^
    Kolmella arvalla mukana mewamili@gmail.com

    VastaaPoista
  27. harjun paperi on pienikamarin ja annivalin ohella lempikauppojani kotiseudulla :-) kolmella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  28. Facebook ja tämä kommenttiarpa! Voi ei miten ihana tuo Pauli :'D
    t. Heidi~

    hipitti(a)live.fi

    VastaaPoista
  29. kahdella arvalla mukana. Tahdon nämä ;DD

    VastaaPoista
  30. kaksi arpaa, tykkään harjun paperista. :)

    VastaaPoista
  31. Ihana arvonta! Kolmella lähdetty mukaan :)

    VastaaPoista
  32. Kahdella arvalla mukaan, tykkän jo fb-sivusta ja tässä osoitteeni. :) merilla.kivineva (a) gmail.com

    VastaaPoista
  33. Harjun Paperista tykkään jo Facebookissa ja sähköposti on sellanen ku e.lag@hotmail.com

    -Erika, tyttonro8.blogspot.fi

    VastaaPoista
  34. Kahdella arvalla mukana. Mukava arvonta,mukava blogi ja mukava kauppa! t.Susanna (satususu(at)gmail.com

    VastaaPoista
  35. Hei

    Todella kiva arvonta ja Harjun paperi on mun lempparikauppa. Rakastan kortteja ja kaikenlaista askartelua. Facebookissa tykkään tietysti.

    Sähköposti: laskuvarjolyhty@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Onpa hilpeät keväiset palkinnot :) lukijakin olen eli kaksi arpaa?

    VastaaPoista
  37. Kiva arvonta.Yhdellä arvalla mukana.
    -RK-

    VastaaPoista
  38. Ilman muuta yhdellä arvalla tavoittelemaan ihanaa voittopakettia. annelaukkanen09@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. Yhdellä arvalla mukana. Sofia chipmunk@hotmail.fi

    VastaaPoista
  40. Oisi ihana päästä käymään putiikissa, mutta täältä pitkä matka, olen kyllä kerran käynyt muutama vuosi sitten. Kahdella arvalla mukana...olen mielestäni facebook sivujen tykkääjä..katja.tormi(a)mail.suomi.net

    Pauli-setti näytti mielenkiintoiselle <3

    VastaaPoista
  41. Kahdella mukana :) hyvahuomen(at)gmail.com t. Pirjo

    VastaaPoista
  42. yhdellä arvalla tavoittelemassa ihanaa palkintoa!
    arja.katariina@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. mukana yhdellä arvalla!
    pilkku10@hotmail.fi

    VastaaPoista
  44. kahdella arvalla mukana, kokeillaan onko onnea

    VastaaPoista
  45. Kahdella arvalla osallistun :)
    elina93@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Kaikilla kolmella mukaan :)

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  47. Iiik, Harjun Paperi on kyllä jotain niin unelmaa, että melkein ei kestä moista söpöyttä :D Kolmella mukana, vähempi ei riitä, pakko voittaa ^_^ kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Huippu kiva arvonta! Kolmella ollaan mukana :)

    VastaaPoista
  49. marjo51
    yhdellä arvalla mukana

    VastaaPoista
  50. Kahdella arpasella mukana <3

    linnuton.puu@hotmail.com

    VastaaPoista
  51. Kolme arpaa ♥
    jelena.nieminen@hotmail.com ♥

    VastaaPoista
  52. 1 arpa kiitos :)! irmeli.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. Ihana arvonta. Osallistun yhdellä arpasella:) jelluna8@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. ihana arvonta! yhdellä taas kokeilen onnea :)

    riikkaho@gmail.com

    VastaaPoista
  55. Kolmella arvalla mukaan =) Olisi hauska yllättää ystävä Paulilla =D

    VastaaPoista
  56. Kolmella arvalla mukana! :) olen asunut Jyväskylässä koko ikäni, mutta ensimmäistä kertaa kävin tuolla viime lauantaina. :D aivan ihana paikka enkä ymmärrä miten kesti näin kauan päästä sinne.

    VastaaPoista
  57. Pakko kommentoida, että ohoo Kedolla, no mutta kiva että nyt löysit tiesi tuonne. On kyllä viehättävä pikkuputiikki paperitarvikkeiden ja korttien ystävälle :-)

    VastaaPoista
  58. Yhdellä arvalla osallistun! :)
    anskuujou@gmail.com

    VastaaPoista
  59. Moikkelis! Pittääpä osallistua, huikee palkinto!! Ihania juttuja puoti pullollaan.. Kahdella mukaan!

    VastaaPoista
  60. Olen lukija eli kahdella arvalla mukana.
    suzy_1994@luukku.com

    VastaaPoista
  61. Kolmella arvalla mukana. Jo lapsuudesta kirjakaupat on olleet aarrepaikkoja... Kirjepapereita, kortteja, kaikkea ihanaa omaa ja toisten elämää piristämään. Täytyy käydä tässäkin kaupassa seuraavalla Jyväskylän reissulla.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Mukana kahdella arvalla kivassa arvonnassa! :)

    VastaaPoista
  63. Harjun Paperi on kortteilijoiden AARREAITTA! Kannattaa tutustua!
    Oiskohan minulla kolme arpaa?

    VastaaPoista
  64. Voi kuinka ihana arvonta.Ja kauppa henkii "piipahdan nopsasti,mutta viivyinkin tunnin"-fiilistä

    taina.elina@netti.fi

    VastaaPoista
  65. Yhdellä arvalla mukana :)
    emppu_98@windowslive.com

    VastaaPoista
  66. Aikamoisia ihanuuksia:) Mukana ollaan kolmella arvalla!

    VastaaPoista
  67. Mukana kolmella arvalla.
    tvoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  68. Mukana kahdella arvalla.
    repukka //

    arvonnat1@luukku.com

    VastaaPoista
  69. Osallistun kolmella arvalla!
    holopaisen_veera [at] luukku.com

    VastaaPoista
  70. Kaksi arpaa, kiitos! sopeutuja(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  71. Lukijan kahdella arvalla mukana.
    flight(at)luukku(piste)com

    VastaaPoista
  72. Mukana arvonnassa, 1 arpa.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  73. Yksi arpa minulle, kiitos!
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  74. Kahdella arvalla mukana! :)
    mevid@outlook.com

    VastaaPoista
  75. Miten ihana kauppa, harmi kun on niin kaukana. Olisi kiva päästä paikan päälle hypistelemään ja ihastelemaan. Osallistun kolmella arvalla.
    johannamapy@gmail.com

    VastaaPoista
  76. Mukana arvonnassa yhdellä arvalla. Ihana palkinto :)

    johanna.putaansuu@nastanakin.com

    VastaaPoista
  77. Mukana arvonnassa kahdella arvalla :) tanjamorte (a) gmail.com

    VastaaPoista
  78. Vielä mukaan jos ehtii, kolme arpaa!
    isontalonpoikii@gmail.com

    VastaaPoista