Hope you all have had a wonderful Sunday! I myself visited Spring fair in Helsinki yesterday and also went to one one day flea market where bloggers were selling their stuff. I will talk about my flea market finds a bit more later but today I want to cheer you all up with a new raffle.
Toivottavasti teillä kaikilla on ollut mukava sunnuntai! Minä olin eilen Kevätmessuilla Helsingissä ja kävin myös blogikirpparilla, jossa sisustusbloggaajat myivät tavaroitaan. Noista kirppislöydöistä lisää myöhemmin, mutta tänään haluan ilahduttaa teitä uudella arvonnalla.
I had a chance to pick up some nice items for this raffle from Harjun Paperi - a craft and paper store in my old hometown Jyväskylä. Harjun Paperi celebrates it's 60th anniversary this year and I am not at all suprised this store has been there in the same spot for so long. It is such a cute little store full of beautiful things for your home or craft projects.
Minulla oli mahdollisuus valita muutamia kivoja juttuja tähän arvontaan Harjun Paperista - kivasta paperikaupasta vanhassa kotikaupungissani Jyväskylässä. Harjun Paperi juhlii tänä vuonna 60-vuotispäiväänsä, enkä ole yhtään ihmeissäni, että tämä liike on ollut samassa paikkaa niin pitkään. Liike on ihastuttava ja täynnä kaikenlaista pientä kivaa niin kotiin kuin askarteluprojekteihin.
Harjun Paperi is located at Yliopistonkatu where I used to live with my then boyfriend now husband. We went by this store almost daily and even then I used to go there many times to buy some postcards or other craft items :-)
Harjun paperi sijaitsee Yliopistonkadulla, jossa joskus aikoinaan asuin silloisen poikakaverini ja nykyisen mieheni kanssa. Kuljimme miltei päivittäin tämän liikkeen ohitse ja jo silloin pistäydyin monesti liikkeeseen ostamaan muutaman postikortin tai askartelutarvikkeita :-)
So here is the set I will be giving away in this raffle. The winner will get a set of black and white straws that you can also use as craft material to do little diamonds like the one in the photo, one Pauli DIY card, one turquoise card and also one pink and one white silk paper set that makes either four medium size or two giant size pom poms in both colors- instructions in finnish included.
I will also include some tape stickers to this set and also some nice little things for Easter from my own little secret storage... :-)
Ja tässä on setti, jonka olen arpomassa. Arvonnan voittaja saa omakseen mustavalkoisen pillipaketin, joita voi käyttää myös askartelussa ja tehdä niistä vaikka himmelikoristeita, Pauli-tee se itse-kortin, turkoosin kortin sekä valkoista ja pinkkiä silkkipaperia, joista saa joko neljä keskikokoista tai kaksi isoa pom pomia molemmissa väreissä - ohjeet mukana.
Lisään mukaan voittosettiin myös muutamat teippitarrat ja lisäksi jotain pientä kivaa pääsiäiseksi omista salaisista varastoistani... :-)
You can participate and get one ticket by leaving a comment to this posting, remember you e-mail address if you comment as anonyme, you get two tickets if you follow my blog or start following and three if you also like Harjun Paperi Facebook-pages.
Raffle ends at Monday the 14th of April.
Harjun Paperi is also in Instagram - you can check it out here!
Arvontaan osallistut jättämällä kommenttisi tähän postaukseen, muita sähköpostiosoitteesi, jos kommentoit anonyymina. Kaksi arpaa saat, jos olet tai tulet lukijakseni ja kolme, jos käyt vielä tykkäilemässä Harjun Paperi Facebook-sivuja.
Arvonta päättyy maanantaina 14.4.2014.
Harjun Paperi on myös Instagramissa - kurkkaapa tänne!
Blogiyhteistyö w Harjun Paperi





Kokeillaanpa taas onnea kahdella arvalla :)
VastaaPoistaMukavaa sunnuntain jatkoa!
Ihana arvonta, aivan huikea mm.tuo tee se itse Pauli. Meidän Panda höperö tyttömme tykkäusi. Kolmella arvalla ilomielin mukana. tiia68@gmail.com
VastaaPoistaKolmella arvalla kivaan arvontaan mukaan (Harjun Paperin FB-sivuista tykkään jo ennestään)
VastaaPoistaT. Tiina
Kolmella mukana. Harjun paperi kuuluu lemppariputiikkeihini :)
VastaaPoistas.kansakoski@luukku.com
Kahdella arvalla mukana arvonnassa!
VastaaPoistaVoi ihanuus sentään! Kahdella mukana!
VastaaPoistaHäpeäkseni täytyy myöntää vaikka jyväskylässä koko ikäni asuneena,en ole ikinä käynyt. Pitää korjata tapani :) Yhdell' arvalla mukana.
VastaaPoistakatjatam@gmail.com
Onpas varsin viehättävän oloinen putiikki. Voisikin napata joskus tässä edulliset junaliput ja hurauttaa päiväreissulle jyväskylään. Tuolla pitää ehdottomasti vierailla!
VastaaPoistaKahdella arvalla mukaan meininkeihin!!
Pakko kommentoida Katja, että kannattaa ihmeessä pistäytyä Harjun Paperissa. Siellä on aivan ihana valikoima erilaisia kortteja ja paperitarvikkeita!
VastaaPoistaJa Maria, päiväreissu Jyväskylässä on hyvä idea. Harjun Paperin lisäksi kaupungissa on paljon muutakin kiinnostavaa, ja mielelläni vinkkaan vaikka spostiisi muutamat muut pikkuputiikit ja kahvilatkin, jos kaipaat lisävinkkejä Jyvässeutua ajatellen... ;-)
Ihania löytöjä Harjun Paperista! Mukana kahdella arvalla.
VastaaPoistaHi Sari,
VastaaPoistaCute things in your raffle. Looks like a neat shop. Have a wonderful week.
Linda
bradyshouse1@yahoo.com
Here is my second entry, since you know I follow your blog faithfully.
VastaaPoistaLinda
bradyshouse1@yahoo.com
Kahdella arvalla mukaan! sopeutuja@hotmail.com
VastaaPoistaKiva setti, joskin tuota turkoosia Muumurun korttia en välttämättä tarvitsisi (minulla on jo sellainen:) Kolme arpaa, kiitos!
VastaaPoistaKolmella arvalla mukana!
VastaaPoistalaukkanoora(at)gmail.com
Hei, huippu kauppa! Kolmella arvalla mukana! marjorita@hotmail.com
VastaaPoistamieluinen arvonta. kolmella mukaan.
VastaaPoistaterveys1 (at) wippies.fi
jospa onni lykästäisi :).
VastaaPoistaArpoja 3kpl
mariestrange(a)hotmail.com
Kahdella mukana.
VastaaPoistaEnpa tahan kauppaan koskaan tormannyt vaikka aikoinaan asuin Jyvaskylassa...
Kahdella mukana tottakai !!! Askartelusormia sooivasti kutittaa ;)
VastaaPoistaKahdella mukana :)
VastaaPoistaKolmella arvalla mukaan :)
VastaaPoistaOsallistun kahdella arvalla, sillä olen lukijasi Bloglovinissa. Jyväskyläläisenä Harjun Paperi on yksi ihan lempparikaupoista. Aktiivisena postcrossaajana ko. paikka on mielestäni ainoa josta löytyy ihania ja erilaisia postikortteja lähetettäväksi. :-)
VastaaPoista=) yhdellä arvalla mukana!
VastaaPoistaHP on kiva kauppa :) olen mukana arvontaan!
VastaaPoistamuuk7(at)hotmail.com
Osallistuisin kahdella arvalla:)
VastaaPoistaiida.blondi@hotmail.com
Tosi kiva arvonta! ( :
VastaaPoistaMinä voisin osallistua kaikilla kolmella arvalla: morkhetkloft[at]hotmail[dot]com
Arvonnassa mukana kahdella arvalla!
VastaaPoistaturunen192(at)hotmail.com
Ihanan kuuloinen kauppa,lienee pakkopysähdyksen paikka kesälomareissulla ^_^
VastaaPoistaKolmella arvalla mukana mewamili@gmail.com
Yhdellä arvalla mukana. :)
VastaaPoistaharjun paperi on pienikamarin ja annivalin ohella lempikauppojani kotiseudulla :-) kolmella arvalla mukana!
VastaaPoistaFacebook ja tämä kommenttiarpa! Voi ei miten ihana tuo Pauli :'D
VastaaPoistat. Heidi~
hipitti(a)live.fi
kahdella arvalla mukana. Tahdon nämä ;DD
VastaaPoistakaksi arpaa, tykkään harjun paperista. :)
VastaaPoistaIhana arvonta! Kolmella lähdetty mukaan :)
VastaaPoistaKahdella arvalla mukaan, tykkän jo fb-sivusta ja tässä osoitteeni. :) merilla.kivineva (a) gmail.com
VastaaPoistaHarjun Paperista tykkään jo Facebookissa ja sähköposti on sellanen ku e.lag@hotmail.com
VastaaPoista-Erika, tyttonro8.blogspot.fi
Kahdella arvalla mukana. Mukava arvonta,mukava blogi ja mukava kauppa! t.Susanna (satususu(at)gmail.com
VastaaPoistaHei
VastaaPoistaTodella kiva arvonta ja Harjun paperi on mun lempparikauppa. Rakastan kortteja ja kaikenlaista askartelua. Facebookissa tykkään tietysti.
Sähköposti: laskuvarjolyhty@gmail.com
Onpa hilpeät keväiset palkinnot :) lukijakin olen eli kaksi arpaa?
VastaaPoistaKiva arvonta.Yhdellä arvalla mukana.
VastaaPoista-RK-
Ilman muuta yhdellä arvalla tavoittelemaan ihanaa voittopakettia. annelaukkanen09@hotmail.com
VastaaPoistaYhdellä arvalla mukana. Sofia chipmunk@hotmail.fi
VastaaPoistaOisi ihana päästä käymään putiikissa, mutta täältä pitkä matka, olen kyllä kerran käynyt muutama vuosi sitten. Kahdella arvalla mukana...olen mielestäni facebook sivujen tykkääjä..katja.tormi(a)mail.suomi.net
VastaaPoistaPauli-setti näytti mielenkiintoiselle <3
Kahdella mukana :) hyvahuomen(at)gmail.com t. Pirjo
VastaaPoistayhdellä arvalla tavoittelemassa ihanaa palkintoa!
VastaaPoistaarja.katariina@hotmail.com
mukana yhdellä arvalla!
VastaaPoistapilkku10@hotmail.fi
kahdella arvalla mukana, kokeillaan onko onnea
VastaaPoistaKahdella arvalla osallistun :)
VastaaPoistaelina93@hotmail.com
Kaikilla kolmella mukaan :)
VastaaPoistaunelmiaonnesta(at)gmail.com
Kahdella arvalla mukana! :)
VastaaPoistaIiik, Harjun Paperi on kyllä jotain niin unelmaa, että melkein ei kestä moista söpöyttä :D Kolmella mukana, vähempi ei riitä, pakko voittaa ^_^ kaljukeiju@gmail.com
VastaaPoistaHuippu kiva arvonta! Kolmella ollaan mukana :)
VastaaPoistamarjo51
VastaaPoistayhdellä arvalla mukana
Kahdella arpasella mukana <3
VastaaPoistalinnuton.puu@hotmail.com
Kolme arpaa ♥
VastaaPoistajelena.nieminen@hotmail.com ♥
1 arpa kiitos :)! irmeli.nieminen@hotmail.com
VastaaPoistaIhana arvonta. Osallistun yhdellä arpasella:) jelluna8@hotmail.com
VastaaPoistaihana arvonta! yhdellä taas kokeilen onnea :)
VastaaPoistariikkaho@gmail.com
yhdellä mukana!
VastaaPoistaKolmella arvalla mukaan =) Olisi hauska yllättää ystävä Paulilla =D
VastaaPoistaKolmella arvalla mukana! :) olen asunut Jyväskylässä koko ikäni, mutta ensimmäistä kertaa kävin tuolla viime lauantaina. :D aivan ihana paikka enkä ymmärrä miten kesti näin kauan päästä sinne.
VastaaPoistaPakko kommentoida, että ohoo Kedolla, no mutta kiva että nyt löysit tiesi tuonne. On kyllä viehättävä pikkuputiikki paperitarvikkeiden ja korttien ystävälle :-)
VastaaPoistaYhdellä arvalla osallistun! :)
VastaaPoistaanskuujou@gmail.com
Moikkelis! Pittääpä osallistua, huikee palkinto!! Ihania juttuja puoti pullollaan.. Kahdella mukaan!
VastaaPoistaOlen lukija eli kahdella arvalla mukana.
VastaaPoistasuzy_1994@luukku.com
Kolmella arvalla mukana. Jo lapsuudesta kirjakaupat on olleet aarrepaikkoja... Kirjepapereita, kortteja, kaikkea ihanaa omaa ja toisten elämää piristämään. Täytyy käydä tässäkin kaupassa seuraavalla Jyväskylän reissulla.
VastaaPoistapostin.tuomaa@gmail.com
Mukana kahdella arvalla kivassa arvonnassa! :)
VastaaPoistaHarjun Paperi on kortteilijoiden AARREAITTA! Kannattaa tutustua!
VastaaPoistaOiskohan minulla kolme arpaa?
Voi kuinka ihana arvonta.Ja kauppa henkii "piipahdan nopsasti,mutta viivyinkin tunnin"-fiilistä
VastaaPoistataina.elina@netti.fi
Yhdellä arvalla mukana :)
VastaaPoistaemppu_98@windowslive.com
Aikamoisia ihanuuksia:) Mukana ollaan kolmella arvalla!
VastaaPoistaKolmella arvalla mukaan! :)
VastaaPoistaYksi arpa, kiitos :)
VastaaPoistaMukana kolmella arvalla.
VastaaPoistatvoitto@gmail.com
Kaikilla kolmella mukana!
VastaaPoistaMukana kahdella arvalla.
VastaaPoistarepukka //
arvonnat1@luukku.com
Osallistun kolmella arvalla!
VastaaPoistaholopaisen_veera [at] luukku.com
Kaksi arpaa, kiitos! sopeutuja(at)hotmail.com
VastaaPoistaLukijan kahdella arvalla mukana.
VastaaPoistaflight(at)luukku(piste)com
Kahdella mukana :)
VastaaPoistaMukana arvonnassa, 1 arpa.
VastaaPoista-minttu47-
minttu47@gmail.com
Yksi arpa minulle, kiitos!
VastaaPoistaHiisukas (hiisukas(at)gmail.com)
Kahdella arvalla mukana! :)
VastaaPoistamevid@outlook.com
Miten ihana kauppa, harmi kun on niin kaukana. Olisi kiva päästä paikan päälle hypistelemään ja ihastelemaan. Osallistun kolmella arvalla.
VastaaPoistajohannamapy@gmail.com
Mukana arvonnassa yhdellä arvalla. Ihana palkinto :)
VastaaPoistajohanna.putaansuu@nastanakin.com
Mukana arvonnassa kahdella arvalla :) tanjamorte (a) gmail.com
VastaaPoistaVielä mukaan jos ehtii, kolme arpaa!
VastaaPoistaisontalonpoikii@gmail.com