2013-11-02

Tallinn



We will stay in Tallinn for a couple of days with my hubby and our friends. Grandparents came to visit and will take care of our little one (or can I even say that anymore since she is already nine years old), so we can spend some grown up time shopping, eating well and relaxing.

I just hope that it will not rain all the time... Have a nice weekend!

Vietämme Tallinnassa muutaman päivän mieheni ja ystäviemme kanssa. Isovanhemmat tulivat vierailulle ja pitävät huolta pikkuisestamme (voinkohan mä enää sanoa noin, kun neiti on jo 9-vee), joten saamme viettää vähän aikuisten aikaa shoppaillen, syöden hyvin ja rentoutuen.

Minä vaan toivon, ettei sitten sataisi ainakaan ihan koko aikaa... Mukavaa viikonloppua!
 

6 kommenttia:

  1. Tallinna on kiva kaupunki. Mukavaa reissua :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mari. Täällä ollaan ja sääkin ihan ok, vaikka vesisateitakin jossain kohtaa ennustivat :-)

    VastaaPoista
  3. Nauttikaa ja rentoutukaa <3
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Juu, ollaan kyllä nautittu ja samalla rentouduttu, vaikka jalat onkin muusina kaikesta kävelystä ;-) Mukavaa sunnuntaita sinulle!

    VastaaPoista
  5. Dear Sari,
    the cookie cutters are from blueboxtree.de. You can find the link to the onlineshop in the sidebar in my blog!!!!
    Hugs
    Yvonne

    VastaaPoista