I found a nice mustard colored knit from a local flea market but it missed some buttons. So I had to do some button shopping... ;-) Found these round ones.
Löysin kivan sinapinvärisen neuleen paikalliselta kirpparilta, mutta siitä puuttui pari nappia. Niinpä piti lähteä nappiostoksille... ;-) Löysin tällaisen pyöreät.
Niissä on pieni rinkulakuviointi.
Neuleesta tuli ihan kiva. Käy tunikoiden kanssa hyvin yhteen ja tuo vähän väriä syksyisiin päiviin.
Have a nice weekend you all!
Mukavaa viikonloppua kaikille!



Villatakki on kaunis jo itsessään, mutta napit tekevät siitä napakympin.
VastaaPoistaKiitos Lammas. Juu, tuo neule on kyllä pirteän värinen ja mallikin ihan mukava. Ja onneksi sattui eteen noin kivat napit, vähän oli valinnanvaikeuksia, kun nappikaupassa niitä vaihtoehtoja oli vaikka kuin paljon :-) Mukavaa viikonloppua sinulle!
PoistaIhana löytö ja edellisen postauksen kranssi on hurjan kaunis.
VastaaPoistaKiitos Ninnu :-) Ja oikein mukavaa viikonloppua!
PoistaOnpa kaunis neule! ja vielä kauniimmat napit ;-)
VastaaPoistaKiitos Anne-Marie :-)
VastaaPoista