2011-11-25

Arvonta - Giveaway

Joulu lähestyy ja niinpä Pink Pionies Photography pitää pienen arvonnan. Palkintona Martha Stewartin kirja Great American Wreaths. Kirja on 144 sivuinen ja sisältää erilaisia ohjeita kranssien ja muiden koristeiden tekoon liittyen.

Christmas is getting closer and so Pink Pionies Photography has a little giveway. For a price I have this Martha Stewart book Great American Wreaths. Book has 144 pages and includes differend kind of ideas to do wreaths and other decorations.



Osallistut arvontaan kommentoimalla tähän postaukseen. Yksi arpa kommentista, kaksi jos olet myös blogini lukija tai tulet lukijaksi ja kolme jos myös linkität postauksen ;-) Arvonta päättyy 1.12.2011.

Joulukuun alussa tiedossa toinen, leivontaan liittyvä arvonta, joten pysy kuulolla!

Onnea matkaan!

You can participate when commenting to this posting. One ticket for comment, two if you area a reader or become one and three if you also link this posting ;-) Drawing will end 1st of Dec. 2011.

At the beginning of December I will have a giveaway that has something to do with baking. So stay tuned!

Good luck!

60 kommenttia:

  1. Mukana kahdella arvalla!
    Mahtava palkinto!

    VastaaPoista
  2. Lukijanasi mukana kahdella! Kiva arvonta. :)

    VastaaPoista
  3. Ihana arvontayllätys täällä blogissa.
    Mukana kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  4. Ihana seurata ja lukea blogiasi. Olen kahdella arvalla mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  5. Aivan mahtava blogi. Vierailen päivitäin. Ja onneksi aloitit myös joulublogisi. Siitä myös kiitos. Mukana yhdellä arvalla.

    Terveisin Paula

    VastaaPoista
  6. Mukana ollaan :)
    Linkitän illalla toisella koneellla, eli kolmella mukana!

    VastaaPoista
  7. Let's try - sen verran mielenkiintoinen palkinto =)

    Terveisin Peikonlehti (tänään on sisäänkirjautuminen jostain syystä tökkinyt aika huolella)

    VastaaPoista
  8. Kahdella arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  9. Kahdella arvalla mukaan! :)

    Tuolle olisi kyllä käyttöä, olisi kiva osata tehdä oikein näyttäviä kransseja.

    VastaaPoista
  10. Kaksi arpaa!
    Olisipa mielenkiintoinen kirja, huomenna kun olen viela menossa opiskelemaan kranssien tekoa! Jenkkikranssit on ihan mielettomia, olis hauska paasta kokeilemaan niiden tekemista kirjan avulla.
    MerviK

    VastaaPoista
  11. Ihana arvonta ja tästä varmasti löytyisi uutta ideaa ja inspiraatiota omiinkin väkerryksiin. Kahdella mukana :)

    VastaaPoista
  12. Hei, olen mukana kahdella arvalla.
    Oletko muuten lukenut kaverini Jalkaisin-blogia: http://jalkaisin.blogspot.com/ , jossa kuljetaan paljon Jyväskylän maisemissa, mutta muuallakin maailmassa.
    Antoisaa Adventinaikaa!

    VastaaPoista
  13. Mukana yhdellä arvalla. Ihana blogi:)

    VastaaPoista
  14. Heippa, olen jo pidemmän aikaa seuraillut tätä hurmaavaa blogia. Osallistun yhdella arvalla mukaan :) Hauskaa joulun odotusta sinulle !

    -Lexa-

    VastaaPoista
  15. Vau mikä palkinto. ikinä en ole mitään voittanut, josko nyt iskisi. olisi tosi mieleinen.
    Hyvää adventtiaikaa perheellesi!

    Sirkku

    VastaaPoista
  16. Lukijanasi mukana kahdella arvalla! Tykkään blogistasi...erityisesti kuvat viehättävät. Ihanaa Joulun odotusta sinulle!

    VastaaPoista
  17. Oi, tuo kirja on varmasti tosi kiva!
    Mielelläni olen mukana tavoittelemassa sitä kahden arvan voimin :)

    VastaaPoista
  18. olen lukijasi blogilistan kautta ja laitoin linkityksen blogiini. Eli mukana kahdella tai kolmella arvalla, miten lukijan määrittelet.

    VastaaPoista
  19. Mukana arvonnassa yhdellä arvalla. Tänään juuri suunnittelinkin kranssin tekoa, tuosta kirjastahan saisi varmasti ihania uusia ideoita :)

    Maikki

    VastaaPoista
  20. Kolmella arvalla mukana! Linkitys löytyy blogista www.willawanilla.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  21. Vaikuttaa ihanalta kirjalta! Hyppään mukaan kahdella arvalla... :)

    VastaaPoista
  22. Olen mukana kahdella arvalla :)

    -Marikki

    VastaaPoista
  23. Oi, ihana arvonta! Kolmella arvalla mukaan :)

    VastaaPoista
  24. Siis niin mukana! "Vain" kahdella, koska blogittomana en voi linkittää (kuulostaa ihan suomalaiselta iskelmältä "siivetönnä en voi lentää...). Upean kirjan raaskiat arpoa pois, huh sentään.

    VastaaPoista
  25. Mukava arvonta. kahdella arvalla mukana

    VastaaPoista
  26. Yhdellä arvalla koetan onneani, kirja olisi kiva yllätys!
    Eilen voitin namibialaiset helmet, jospa onni jatkuisi!

    VastaaPoista
  27. Mukana jännityksellä ja kahdella arvalla, uutena lukijanasi. Onpa kirjan kanteen saatu valittua sympaattisen oloinen kuva Martha Stewartista, joka joskus tuntuu vähän tiukkistädiltä....mutta, tottavieköön, pätevältä kaikilla ryhtymillään osa-alueilla.

    VastaaPoista
  28. Mukana yhdellä arvalla. Aivan mahtava palkinto.-MarjoV.-

    VastaaPoista
  29. Kivan näköinen kirja. Mukavaa joulunodotusta!

    VastaaPoista
  30. Vaikuttaa mielenkiintoiselta kirjalta. :) Kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  31. osallistun yhdellä arvalla! ois ihana kirja!

    VastaaPoista
  32. Moikkista moi!

    Voihan vitsit, mikä ihana kirja - tuo on kyllä ihan varmasti saatava tähänkin huusholliin. Jospa onni potkaisisi :-)

    Olen valmiiksi lukija ja blogikin linkitetty omaani - onkos mulla nyt peräti kolme arpaa!? :-)

    Kiitos kun näin ihanan kirjan arvot!

    VastaaPoista
  33. Vau, kiinnostaisi varsinkin nuo kranssiohjeet!

    Kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  34. Ihana kirja varmaan ! Kahdella arvalla mukana ♥

    VastaaPoista
  35. Oi, mikä kirja! Rakastan kransseja!! Marthalla on muutenkin niin ihania ideoita! Kaksi arpaa minulle kiitos!
    Hyvää 1. adventtia näin loppuillasta vielä : )

    VastaaPoista
  36. Voi, miten kaunis kirja onkaan palkintona =)

    Mukana arvonnassasi yhdellä arvalla.

    -Kirsikka-

    VastaaPoista
  37. Ihana kirja arvonnassa. Mukana kahdella mahdollisuudella ja yhtä monta peukkua pystyssä. Tätä kelpaisi joulunalusaikaan selailla..

    VastaaPoista
  38. Hei Sari,
    tämä sinun blogisi on aivan ihana.
    mukana kahdella arvalla

    VastaaPoista
  39. Yksi arpa. Varmasti hyvä kirja, Marthalla on aina hyviä vinkkejä :)
    T: Mintsu

    VastaaPoista
  40. Yhdellä arvalla mukana
    cedare@wippies.fi

    VastaaPoista
  41. Kaksi arpaa minullekin, uudelle (virallisesti siis..) lukijallesi. Kiinnostavan ja inspiroivan näköinen opus!

    VastaaPoista
  42. Ihana palkinto, jota tavoittelen yhdellä arvalla.

    Kransseihin hurahtanut Pipsa odottaa joulua

    VastaaPoista
  43. Olen seurannut blogiasi vuoden verran, aivan ihqu! Joulublogi myös.Ja palkinto ihan loistava. Yhellä arvalla mukana. -Tuitsu

    VastaaPoista
  44. eiköhän toi olis just mulle hyvä. Yhdellä mukana. -Eveliina-

    VastaaPoista
  45. Kahdella arvalla mukana lukijanasi ;-)

    VastaaPoista
  46. Blogisi on todella kiva, vierailen usein täällä.

    terveisin Tiina L.

    VastaaPoista
  47. Kahdella arvalla mukana arvonnassa :)
    Täytyypä mäsät suunnata joulublogisipuolelle, jos joku päivä muistelin niitä valkoisista höyhenistä tehtyjä kuusenkoristeitasi.... jos sais jotain vastaavaa aikaiseksi...

    VastaaPoista
  48. Mukana yhdellä arvalla :)

    VastaaPoista
  49. Hei kaikille ja kiitos jo osallistuneille mukavista kommenteistanne. Ja vielä on aikaa muutama tunti osallistua, arvonta päättyy puolenyön aikaan 1.12.2011.

    VastaaPoista