Christmas is getting closer and so Pink Pionies Photography has a little giveway. For a price I have this Martha Stewart book Great American Wreaths. Book has 144 pages and includes differend kind of ideas to do wreaths and other decorations.

Osallistut arvontaan kommentoimalla tähän postaukseen. Yksi arpa kommentista, kaksi jos olet myös blogini lukija tai tulet lukijaksi ja kolme jos myös linkität postauksen ;-) Arvonta päättyy 1.12.2011. Joulukuun alussa tiedossa toinen, leivontaan liittyvä arvonta, joten pysy kuulolla!
Onnea matkaan!
You can participate when commenting to this posting. One ticket for comment, two if you area a reader or become one and three if you also link this posting ;-) Drawing will end 1st of Dec. 2011.
At the beginning of December I will have a giveaway that has something to do with baking. So stay tuned!
Good luck!
Mukana kahdella arvalla!
VastaaPoistaMahtava palkinto!
Lukijanasi mukana kahdella! Kiva arvonta. :)
VastaaPoistaIhana arvontayllätys täällä blogissa.
VastaaPoistaMukana kahdella arvalla.
Ihana seurata ja lukea blogiasi. Olen kahdella arvalla mukana arvonnassa.
VastaaPoistaAivan mahtava blogi. Vierailen päivitäin. Ja onneksi aloitit myös joulublogisi. Siitä myös kiitos. Mukana yhdellä arvalla.
VastaaPoistaTerveisin Paula
Mukana ollaan :)
VastaaPoistaLinkitän illalla toisella koneellla, eli kolmella mukana!
Kahdella arvalla mukana!
VastaaPoistaLet's try - sen verran mielenkiintoinen palkinto =)
VastaaPoistaTerveisin Peikonlehti (tänään on sisäänkirjautuminen jostain syystä tökkinyt aika huolella)
Kahdella arvalla mukana :)
VastaaPoistaKahdella arvalla mukaan! :)
VastaaPoistaTuolle olisi kyllä käyttöä, olisi kiva osata tehdä oikein näyttäviä kransseja.
Kahdella arvalla mukaan :)
VastaaPoistaKaksi arpaa!
VastaaPoistaOlisipa mielenkiintoinen kirja, huomenna kun olen viela menossa opiskelemaan kranssien tekoa! Jenkkikranssit on ihan mielettomia, olis hauska paasta kokeilemaan niiden tekemista kirjan avulla.
MerviK
Ihana arvonta ja tästä varmasti löytyisi uutta ideaa ja inspiraatiota omiinkin väkerryksiin. Kahdella mukana :)
VastaaPoistaHei, olen mukana kahdella arvalla.
VastaaPoistaOletko muuten lukenut kaverini Jalkaisin-blogia: http://jalkaisin.blogspot.com/ , jossa kuljetaan paljon Jyväskylän maisemissa, mutta muuallakin maailmassa.
Antoisaa Adventinaikaa!
Mukana yhdellä arvalla. Ihana blogi:)
VastaaPoistaHeippa, olen jo pidemmän aikaa seuraillut tätä hurmaavaa blogia. Osallistun yhdella arvalla mukaan :) Hauskaa joulun odotusta sinulle !
VastaaPoista-Lexa-
Vau mikä palkinto. ikinä en ole mitään voittanut, josko nyt iskisi. olisi tosi mieleinen.
VastaaPoistaHyvää adventtiaikaa perheellesi!
Sirkku
Lukijanasi mukana kahdella arvalla! Tykkään blogistasi...erityisesti kuvat viehättävät. Ihanaa Joulun odotusta sinulle!
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana!
VastaaPoistaKahdella arvalla mukaan. :)
VastaaPoistaOi, tuo kirja on varmasti tosi kiva!
VastaaPoistaMielelläni olen mukana tavoittelemassa sitä kahden arvan voimin :)
olen lukijasi blogilistan kautta ja laitoin linkityksen blogiini. Eli mukana kahdella tai kolmella arvalla, miten lukijan määrittelet.
VastaaPoistaMukana arvonnassa yhdellä arvalla. Tänään juuri suunnittelinkin kranssin tekoa, tuosta kirjastahan saisi varmasti ihania uusia ideoita :)
VastaaPoistaMaikki
Kolmella arvalla mukana! Linkitys löytyy blogista www.willawanilla.blogspot.com :)
VastaaPoistaVaikuttaa ihanalta kirjalta! Hyppään mukaan kahdella arvalla... :)
VastaaPoistaOlen mukana kahdella arvalla :)
VastaaPoista-Marikki
Oi, ihana arvonta! Kolmella arvalla mukaan :)
VastaaPoistaSiis niin mukana! "Vain" kahdella, koska blogittomana en voi linkittää (kuulostaa ihan suomalaiselta iskelmältä "siivetönnä en voi lentää...). Upean kirjan raaskiat arpoa pois, huh sentään.
VastaaPoistaMukava arvonta. kahdella arvalla mukana
VastaaPoistaOii, ihanaa. Kahdella arvalla mukana!
VastaaPoistaYhdellä arvalla koetan onneani, kirja olisi kiva yllätys!
VastaaPoistaEilen voitin namibialaiset helmet, jospa onni jatkuisi!
Mukana jännityksellä ja kahdella arvalla, uutena lukijanasi. Onpa kirjan kanteen saatu valittua sympaattisen oloinen kuva Martha Stewartista, joka joskus tuntuu vähän tiukkistädiltä....mutta, tottavieköön, pätevältä kaikilla ryhtymillään osa-alueilla.
VastaaPoistaMukana yhdellä arvalla. Aivan mahtava palkinto.-MarjoV.-
VastaaPoistaYhdellä arvalla mukana
VastaaPoistaKivan näköinen kirja. Mukavaa joulunodotusta!
VastaaPoistaVaikuttaa mielenkiintoiselta kirjalta. :) Kahdella arvalla mukana.
VastaaPoistaosallistun yhdellä arvalla! ois ihana kirja!
VastaaPoistaMoikkista moi!
VastaaPoistaVoihan vitsit, mikä ihana kirja - tuo on kyllä ihan varmasti saatava tähänkin huusholliin. Jospa onni potkaisisi :-)
Olen valmiiksi lukija ja blogikin linkitetty omaani - onkos mulla nyt peräti kolme arpaa!? :-)
Kiitos kun näin ihanan kirjan arvot!
Vau, kiinnostaisi varsinkin nuo kranssiohjeet!
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana.
Ihana kirja varmaan ! Kahdella arvalla mukana ♥
VastaaPoistaOi, mikä kirja! Rakastan kransseja!! Marthalla on muutenkin niin ihania ideoita! Kaksi arpaa minulle kiitos!
VastaaPoistaHyvää 1. adventtia näin loppuillasta vielä : )
pari arpaa minullekin kiitos
VastaaPoistaKolmella arvalla mukaan!
VastaaPoistaVoi, miten kaunis kirja onkaan palkintona =)
VastaaPoistaMukana arvonnassasi yhdellä arvalla.
-Kirsikka-
Ihana kirja arvonnassa. Mukana kahdella mahdollisuudella ja yhtä monta peukkua pystyssä. Tätä kelpaisi joulunalusaikaan selailla..
VastaaPoistaHei Sari,
VastaaPoistatämä sinun blogisi on aivan ihana.
mukana kahdella arvalla
Yksi arpa. Varmasti hyvä kirja, Marthalla on aina hyviä vinkkejä :)
VastaaPoistaT: Mintsu
Yhdellä arvalla mukana
VastaaPoistacedare@wippies.fi
Kaksi arpaa minullekin, uudelle (virallisesti siis..) lukijallesi. Kiinnostavan ja inspiroivan näköinen opus!
VastaaPoistaIhana palkinto, jota tavoittelen yhdellä arvalla.
VastaaPoistaKransseihin hurahtanut Pipsa odottaa joulua
Olen seurannut blogiasi vuoden verran, aivan ihqu! Joulublogi myös.Ja palkinto ihan loistava. Yhellä arvalla mukana. -Tuitsu
VastaaPoistaeiköhän toi olis just mulle hyvä. Yhdellä mukana. -Eveliina-
VastaaPoistaKahdella mukana!
VastaaPoistaMukaan tahdon minäkin!
VastaaPoistaMukana ollaan arvonnassa (yhdellä arvalla)! :)
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana lukijanasi ;-)
VastaaPoistaBlogisi on todella kiva, vierailen usein täällä.
VastaaPoistaterveisin Tiina L.
Kahdella arvalla mukana arvonnassa :)
VastaaPoistaTäytyypä mäsät suunnata joulublogisipuolelle, jos joku päivä muistelin niitä valkoisista höyhenistä tehtyjä kuusenkoristeitasi.... jos sais jotain vastaavaa aikaiseksi...
Mukana yhdellä arvalla :)
VastaaPoistaHei kaikille ja kiitos jo osallistuneille mukavista kommenteistanne. Ja vielä on aikaa muutama tunti osallistua, arvonta päättyy puolenyön aikaan 1.12.2011.
VastaaPoista