Pari viikkoa sitten katselin joitain sekalaisia leivontavideoita,
kunnes yhtä videota piti katsella ihan toistamiseenkin,
ja vielä kolmannen ja neljännenkin kerran...
Siinä nimittäin tehtiin korvapuusteja vähän uudella tavalla - sydämen muotoon :-)
--
It was couple of weeks ago when watching some random baking videos
when I had to replay one video again, and again and again...
In that video they made cinnamon rolls in a new way - shaped into hearts :-)
Ja voin paljastaa, että nää on jo syöty - eli hyviä ovat!
Hyvää ystävänpäivän viikonloppua kaikille!
P.S. Tarkempi selostus tekovaiheista luettavissa Kotiliesi-blogista.
I can revel you that these are all gone - so they are tasty!
Happy Valentine's Day weekend to you all!
Sari



Meilläkin tehtiin näitä. :) Tosi kiva idea, ja loppujen lopuksi aika helppokin. Osan satsista pakastin, mutta ei taida pysyä siellä kauan. :)
VastaaPoistaJoo tää oli kiva idea ja hyvältä maistuivat :-)
VastaaPoistaMukavaa viikonloppua!
What a fun way to change the usual cinnamon rolls!
VastaaPoistaHappy Valentine's Day to you, Sari,
Linda
Thanks Linda and Happy Valentine's Day!
VastaaPoistaKiva ku jotain uusia ohjeita, ja hyvää ystävänpäivää. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin lukijaksikin. Ois kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.
VastaaPoistaKiva kun liityit blogini lukijaksi :-) Minäpä tulen heti vastavierailulle blogiisi. Mukavaa viikonlopun jatkoa sinulle!
VastaaPoista