Hiihtoloma oli ja meni, mutta nämä lumiset maisemat tallentuivat kuviin.
Yhtenä päivänä satoi paljon lunta ja otin nämä kuvat meidän rannasta sinä aamuna.
Our Ski Break is behind us but I have these snowy landscapes captured in these photos.
Our Ski Break is behind us but I have these snowy landscapes captured in these photos.
It snowed heavily one day and I took these photos at the lake that morning.
Nuo kaksi kaislaa olivat kietoutuneet toisiinsa
ja näyttivät kuin rakastuneilta.
Those two reeks were tangled together and
they looked like they were in love.
Aurinkoista maanantaita kaikille!
P.S. Lehtiarvonnan voitti Sikurina,
voittajalle laitettu viestiä.
P.S. Lehtiarvonnan voitti Sikurina,
voittajalle laitettu viestiä.
Have a wonderdul Monday!
P.S. Magazine giveaway winner is Sikurina.
I've informed the winner.
P.S. Magazine giveaway winner is Sikurina.
I've informed the winner.
Sari




Very pretty photos!
VastaaPoistaLinda
Voi miten kauniita jäähyväiskuvia lomalle ja talvelle =)
VastaaPoistaThank you Linda :-)
VastaaPoistaKiitos Jori, loma kyllä hujahti ihan liian nopeaan, kuten aina... ;-)
Upeita seesteisiä kuvia!
VastaaPoistaKiitos Jonna ja mukavaa maanantai-iltaa!
VastaaPoista