Rupesin jo vähän kaipaamaan kesää, kun kävin
läpi näitä Meidän Mökki lehden nroon 5/2015 ottamiani valokuvia.
Oheinen kuva päätyi ilokseni myös kyseisen numeron kanteen :-)
Tämä kaunis kesäpaikka sijaitsee meren rannalla Turun saaristossa
ja tässä mökkimiljöössä on sellaista ihanaa, vanhan ajan tunnelmaa.
I started to long for summer when going through these images
läpi näitä Meidän Mökki lehden nroon 5/2015 ottamiani valokuvia.
Oheinen kuva päätyi ilokseni myös kyseisen numeron kanteen :-)
Tämä kaunis kesäpaikka sijaitsee meren rannalla Turun saaristossa
ja tässä mökkimiljöössä on sellaista ihanaa, vanhan ajan tunnelmaa.
I started to long for summer when going through these images
that I've taken for Meidän Mökki magazine issue no 5/2015.
This image also ended up as cover for this issue :-)
This lovely summer cottage is located by the sea and there is some
special old time spirit in these surroundings.
Mukavaa keskiviikkopäivää kaikille!
Ja kyllä se kesäkin sieltä pian taas tulee ;-)
Have a wonderful Wednesday everyone!
I'm sure summer will be here sooner than we think ;-)
Sari













Aivan ihastuttava kesäpaikka!! <3
VastaaPoistaSiis joo, aivan mieletön! Mä taisin kysyä omistajalta jossain vaiheessa kuvauksia, että saanko mä jäädä tänne... ;-)
VastaaPoistaAivan ihana mökki!
VastaaPoistaÄlä muuta sano, Jonna. Tuonne mä voisin "kadota" vaikka koko kesäksi ;-)
VastaaPoistaIhanaa kesätunnelmaa kuvissa! Tällaisia piristyksiä tarvii tähän harmaaseen, tihkusateiseen helmikuun päivään!
VastaaPoistaKiitos Eeviregina. Joo kyllähän tässä tuli itsekin ihan kesämielelle, kun näitä kuvia kävi läpi. Mukavaa päivää sateesta huolimatta ;-)
VastaaPoistaOi mitä kuvia. Kesäfiilis jo valtasi itsenikin.
VastaaPoistaKiitos Jani, pieni kesäfiilistely kuvien kautta näin harmaana päivänä tekee kyllä oikein hyvää ;-)
VastaaPoistaWhat a beautiful cottage. The location is pretty special, as well.
VastaaPoistaLoved hearing from you, too, Sari.
Linda
It's a charming place and you got it right - the location is best possible, by the sea on a small island. Glad to hear you got my email as well :-)
VastaaPoistaHave a nice day!
Ihana tunnelma! Tulee mieleen yksi Suomen kaunein mökki -ohjelman mökeistä, mutta ei taida kuitenkaan sama olla, jos oikein muistelen sitä.
VastaaPoistaKiitos naurispelto. Juu ei ole ollut tämä mökki missään kisassa. Mutta on niin ihana paikka, että hyvin olisi voinut olla kisassa mukana ;-)
VastaaPoista