This window in Helsinki is so pretty and has that old time Christmas feel.
We're going to travel to one special place to see some more Christmas spirit this weekend.
More about that next week.
Have a nice weekend!
--
Tämä ikkuna Helsingin keskustassa on niin kaunis ja siinä on jotain
sellaista vanhan ajan joulun fiilistä.
Matkustamme viikonloppuna yhteen kivaan paikkaan aistimaan
lisää jouluista tunnelmaa.
Siitä lisää ensi viikolla.
Hyvää viikonloppua!
Sari

So pretty! We have candles in our windows now, too.
VastaaPoistaLinda
Thanks Linda. We came home from our little trip yesterday night. More about that soon ;-)
VastaaPoista