2015-09-03

My office


I have started a little project at my office / guest room. Painted two of the walls with chalk paint and am planning to paint some more.
 
Aloitin pienen sisustusprojektin työ-/vierashuoneessa. Maalasin kaksi seinää kalkkimaalilla ja lisää maalailua on tiedossa.


This is perhaps my favorite part in my office. This is where my eye wonders while I sit by my office desk.
 
Tämä on ehkä lempikohtani työhuoneessani. Tänne silmäni harhailevat usein, kun istun työpöydän ääressä. Lisää tästä muutoshommelista myös Kotiliesi-blogissa.
 
Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 
 
Sari

2 kommenttia:

  1. What a fun place to work. Unfortunately, my office looks a little more institutional. Have a great weekend!

    Linda

    VastaaPoista
  2. Thanks Linda and have a nice weekend!

    VastaaPoista