I made this strawberry tiramisu cake for our daughter's
birthday last weekend.
Tein tällaisen mansikka tiramisu kakun tyttären syntymäpäiville
viime viikonloppuna.
The recipe is from Kotiliesi Juhlat magazine but I just had to
switch raspberries to strawberries since our grocery store
didn't have any fresh raspberries available.
But this cake tasted as good with strawberries :-)
Kakun ohje on Kotiliesi Juhlat lehdestä, tosin minun piti vaihtaa
ohjeen vadelmat mansikoihin, sillä meidän lähikaupasta ei löytynyt
tuoreita puutarhavadelmia.
Mutta tämä kakku maistui oikein hyvältä myös mansikoilla :-)
And you still have a chance to win this lovely Juhlat magazine.
Just go to Kotiliesi blog and leave your comment
and information there.
Have a nice Saturday!
--
Ja nyt sinulla on vielä mahdollisuus voittaa tämä
ihana Juhlat lehti.
Mene Kotiliesi blogiin ja jätä sinne kommenttisi ja tietosi,
niin olet mukana arvonnassa, jossa kaksi onnekasta
saa tämän lehden omakseen.
Mukavaa lauantai-iltaa toivotellen,
Sari



Ihanan herkullinen tiramisu. Pitäisi tehdä joskus mansikka-aikaan siis kun saa kotimaisia mansikoita.
VastaaPoistaKaunis blogi.
Mm,ihanan näköinen tiramisu:)
VastaaPoistaKiitos Arleena, kakusta tuli kyllä oikein maukas, vaikken voinutkaan käyttää siinä ohjeen mukaisia puutarhavadelmia. Ja se on totta, että suomalaisiset mansikat maistuisivat tässä varmasti makoisilta :-)
VastaaPoistaKiitos Jael, oli kyllä hyvää :-)
Mukavaa viikonloppua!
Onpas herkullisen näköinen kakku! :)
VastaaPoistaKiitos Jonna, hyvää oli :-) Käy sinäkin ihmeessä osallistumassa myös arvontaan Kotiliesi-blogissa, jossa voit voittaa Juhlat lehden omaksesi :-)
VastaaPoistaKauniin näköinen kakku, nyt kesä tänne äkkiä! :)
VastaaPoistaKiitos Nuppu ja samat sanat, kesää täälläkin jo kovasti odotellaan :-)
VastaaPoistaThe cake looks delicious!
VastaaPoistaLinda
Thanks Linda and have a nice day :-)
VastaaPoista