2015-05-23

Food photography still life

 
I photographed some food photography images with my friend
the other day and here is one still life we 
photographed at the studio.

I am looking forward to hear some honest comments from you readers.
 So what do you think about this image?

We had some fun doing these even though food photography can
be time consuming.

- -
 
Kuvasimme muutama päivä sitten ystäväni kanssa vähän
ruokakuvia ja tässä yksi asetelma, jonka kuvasimme studiossa. 

Kertokaa ihmeesssä rehellisiä mielipiteitä.
Miltä tämä teistä näyttää?

Meillä oli ainakin kivaa, vaikka ruokakuvaus voi olla
melko aikaa vievää puuhaa. 


Sari 

11 kommenttia:

  1. Todella hieno kuva;upeasti kaikki valot,varjot:)

    VastaaPoista
  2. Tykkään kuvasta paljon! Tumma tausta tuo hyvin leivän esille. Jotenkin kuvassa on hyvin rauhoittava tunnelma.
    Heidi

    VastaaPoista
  3. Kiitos Tiia, Jael ja Heidi. Näitä ruoka-asetelmia oli kyllä kiva kuvata, vaikka aikaa menikin jonkun verran sommitteluun yms.

    Aurinkoista sunnuntaita teille!

    VastaaPoista
  4. Beautifully photographed!

    Linda

    VastaaPoista
  5. Thank you Linda. Have a wonderful Sunday!

    Kiitos paljon Jonna :-)

    VastaaPoista
  6. Ihana kuva!
    Heti tekee mieli Brietä ja viikunahilloa ;-)

    VastaaPoista
  7. Kiitos Anne-Marie ja hyvää viikonloppua :-)

    VastaaPoista
  8. Kaunis kuva ja kukkakimppu ♥

    VastaaPoista