I photographed some food photography images with my friend
the other day and here is one still life we
photographed at the studio.
the other day and here is one still life we
photographed at the studio.
I am looking forward to hear some honest comments from you readers.
So what do you think about this image?
We had some fun doing these even though food photography can
be time consuming.
- -
Kuvasimme muutama päivä sitten ystäväni kanssa vähän
ruokakuvia ja tässä yksi asetelma, jonka kuvasimme studiossa.
ruokakuvia ja tässä yksi asetelma, jonka kuvasimme studiossa.
Kertokaa ihmeesssä rehellisiä mielipiteitä.
Miltä tämä teistä näyttää?
Meillä oli ainakin kivaa, vaikka ruokakuvaus voi olla
melko aikaa vievää puuhaa.
Sari

Upea kuva!
VastaaPoistaTodella hieno kuva;upeasti kaikki valot,varjot:)
VastaaPoistaTykkään kuvasta paljon! Tumma tausta tuo hyvin leivän esille. Jotenkin kuvassa on hyvin rauhoittava tunnelma.
VastaaPoistaHeidi
Kiitos Tiia, Jael ja Heidi. Näitä ruoka-asetelmia oli kyllä kiva kuvata, vaikka aikaa menikin jonkun verran sommitteluun yms.
VastaaPoistaAurinkoista sunnuntaita teille!
Beautifully photographed!
VastaaPoistaLinda
Upea kuva!<3
VastaaPoistaThank you Linda. Have a wonderful Sunday!
VastaaPoistaKiitos paljon Jonna :-)
Ihana kuva!
VastaaPoistaHeti tekee mieli Brietä ja viikunahilloa ;-)
Kiitos Anne-Marie ja hyvää viikonloppua :-)
VastaaPoistaKaunis kuva ja kukkakimppu ♥
VastaaPoistaKiitos Sike :-)
VastaaPoista