I was looking for some summer themed images for one customer
and then ran into these photos from last summer.
Etsin tässä eräälle asiakkaalle kesäteemaisia valokuvia
koneeltani ja sitten löysin nämä kuvat viime kesältä.
It was a beaufiful summer day at our lake house
when I shot these images.
And looking at these all I can say is - I miss summer!
Otin nämä kuvat yhtenä kauniin
aurinkoisena kesäpäivänä mökillämme.
Ainoa mitä voin kuvia katsellessa sanoa on - Kaipaan kesää!
Sari



Me too! <3
VastaaPoistaJonna H :-) :-) :-)
VastaaPoistaIt is coming! I look forward to summer in Scandinavia.
VastaaPoistaLinda xx
P.S. Happy Easter!
It is - slowly... :-) It is said that this coming summer would be very warm. So welcome to Finland and Scandinavia in summer Linda :-)
VastaaPoistaAnd Happy Easter!
Oi mikä tunnelma kuvissa, nyt tuli kyllä kesää ikävä.. ♥
VastaaPoistaKiitos Miru. Sama juttu täällä, kesää jo kovasti odotellaan :-)
VastaaPoista