2015-03-18

Kevätmessut giveaway!


Hi there! I have two extra tickets to Kevätmessut fair at
Messukeskus Helsinki and you can participate by leaving a
comment here at my blog.
 
Since Kevätmessut starts already next week you
have time to participate until Sunday March the 22nd.
Good luck with the giveaway!
 
 
P.S. The winner of Riiminka giveaway
is Lysithea with her comment:
 
Aivan ihana laukku ja värikin on mitä ihanin. :)
Minulla on Riimingalta yksi laukku,
joka on ollut kyllä niin ahkerassa käytössä,
että alkaa olemaan parhaat päivänsä nähnyt.
Mallin nimeä en enää muista,
mutta se on ollut kyllä ehdoton suosikkini.
 
Congrats!
 
 
- -
 
Hei vaan! Minulla on kaksi extra-lippua arvottavana
Kevätmessuille Helsingin messukeskukseen
ja voit voittaa nämä kaksi lippua jättämällä
 kommentin blogiini.
 
Koska messut ovat jo ensi viikolla, arvonta päättyy jo
sunnuntaina 22.3. Onnea arvontaan!
 
 
P.S. Riimingan arvonnan voitti
Lysithea kommentillaan:
 
Aivan ihana laukku ja värikin on mitä ihanin. :)
Minulla on Riimingalta yksi laukku,
joka on ollut kyllä niin ahkerassa käytössä,
että alkaa olemaan parhaat päivänsä nähnyt.
Mallin nimeä en enää muista,
mutta se on ollut kyllä ehdoton suosikkini.
 
Onnea!
 
Sari

19 kommenttia:

  1. Hei!
    Kevät herättelee talviuniset sormet hypistelemään kukka- ja siemenluetteloita. Ensin vain ikäänkuin ohimennen - iltalukemisena - mutta sitten yhä kiihtyvällä tahdilla. Tuo olis kiva, ja tuo, kasvaisiko se meidän pihassa...
    Siis, arvonnassa mukana

    - Marjahelena

    VastaaPoista
  2. Messuille pitäisi päästä kevättä haistelemaan :)

    VastaaPoista
  3. Mukana arvonnassa!
    marvu954(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  4. mukana arvonnassa !
    Ennnim@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Haluu messuille.. : )
    arja.ruuska@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Heips, olispa kiva mennä messuilemaan :)
    sipsi@iki.fi

    VastaaPoista
  7. Mukaan arvontaan.
    pussikarhu@luukku.com

    VastaaPoista
  8. Harvoin tulee voitettettua mitään, joten iso kiitos tästä!
    Kevätmessutkin on upea tapahtuma, mutta on vain harmikseni tuolle viikonlopulle muita menoja, joten tähän arvontaan toivotan muille onnea!

    -Lysithea
    kaihomieli_@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Hei...ehdottomasti olisi ihanaa päästä messuilemaan ja erityisesti pionien taimia katsastelemaan ��

    T: Maija maija.l.81@luukku.com

    VastaaPoista
  10. Heippa !

    Messuilta pitää hakea puutarhafiilistä, mukana arvonnassa ! t puuhapiha@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Tahdon lähteä messuille!
    barbababa(ät)hushmail.com

    VastaaPoista
  12. Mukana arvonnassa :)
    veeravirtanen97@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Mukana arvonnassa :)

    jolannian@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Mukana arvonnassa, toivottavasti messuilla on taas hienot kukkaistutukset.

    Terv. Kaisa
    kaisa.illukka(at)gmail.com

    VastaaPoista
  15. Mukaan kivaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Toiveikkaasti mukana arvonnassa! Olisipa ihana päästä messuille puutarhakärpäsen puraiseman puolison kanssa!
    Päivi S

    VastaaPoista
  17. Mukana arvonnassa. T. PirjoS

    VastaaPoista
  18. Mukana ollaan. Anne
    annelaukkanen09@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Ilman muuta lippuarvontaan. Sofia

    chipmunk@hotmail.fi

    VastaaPoista