2015-02-22

Riiminka giveaway!


As I promised you earlier this week I have a new giveaway here in
my blog and it starts right now!
 
So one of you will get this lovely Mainio bag from Riiminka :-)

- -
 
Niin kuin lupailin aiemmin tällä viikolla, niin blogissani alkaa
 uusi arvonta ja se starttaa nyt!
 
Eli yksi teistä voittaa itselleen tämän ihastittavan Riimingan Mainio-laukun :-)

 
So this is a new color and new print for spring called Mainio.
Such a cute bag and the color is so yummy.
 
You can participate with leaving a comment and if you like you
can also tell which is your favorite product from Riiminka.

- -
 
Tämä on uusi kevään väri ja printti nimeltään Mainio.
Minusta tämä laukku on aivan ihastuttava ja värikin niin herkullinen.
 
Pääset osallistumaan jättämällä kommentin tähän postaukseen.
 Halutessasi voit myös kertoa, mikä on sinun lempituotteesi
Riimingan valikoimista.


If you want to know more about Riiminka design you can visit
 their website and follow them on Facebook.
You can also stop by at their store in Jyväskylä
at Toivolan vanha piha.
 
Jos haluat tietää lisää Riimingan tuotteista, voit myös käydä
heidän webbisivuillaan ja tykkäillä heistä Facebookissa.
Voit myös piipahtaa heidän myymälässään Jyväskylän
Toivolan vanhalla pihalla.



The store is filled with these colorful bags, purses and other handy stuff.
 
Myymälä on täynnä värikkäitä laukkuja, lompakoita ja muuta mukavaa.


I really like Riiminka's bear and fox prints - both of them so cute.
 
Pidän tosi paljon Riimingan karhu- ja kettuprinteistä - molemmat niin söpöjä.




Key chains with strings come in various colors and prints.
 
Nauhallisia avainrenksuja on saatavilla eri väreissä ja printeissä.


And then some smaller key chains without a string.
Those cellphone bags on the right are very popular.
 
Ja sitten vähän pienempiä, nauhattomia avainrenksuja.
Nuo oikeanpuoleiset kännykkäpussit ovat tosi suosittuja.
 

This is also one of the new colors for this spring.
And that dog print is also new.
 
Have a nice Sunday evening and good luck with the giveaway!
Giveaway ends on March the 3rd.

--
 
Tämä upea sininen on myös yksi kevään uusista väreistä.
Ja koiraprintti on myös kevään uutuuksia.
 
Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille ja onnea arvontaan!
Arvonta päättyy 4.3.
 

74 kommenttia:

  1. Aivan ihastuttava laukku! Ja sille olisi kyllä käyttöä...
    Haluan ehdottomasti osallistua arvontaan!

    VastaaPoista
  2. Nätti laukku ja kiva arvonta. Mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  3. This bag looks like a wonderful one for my travels to Finland in June. The store looks like a fun place to shop and I specially like the black bag with the dragonfly on it!

    Have a fun-filled week.

    Linda

    VastaaPoista
  4. Nyt on kyllä tosi ihana laukku joten ehottomasti arvontaan mukaan! Nuo muutkin laukut on kyllä niin mainioita että mie kelpuuttaisin käyttöön vaikka kaikki :)

    VastaaPoista
  5. Kuola valuu vaan näppäimistölle, koska tuo laukku on niin ihana!

    VastaaPoista
  6. Vau, onpa aivan ihanan näköinen laukku, osallistun innolla arvontaan :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Onpa ihanan marjaisan värinen laukku, joten ehdottomasti kassialmana mukana arvonnassa. Kävin kurkkaamassa nettisivut ja silmiini pisti aivan ihastuttava sudenkorento heijastin. <3
    hakusanarakkaus@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Ah, kuinka ihana laukku! Tätä olis kiva kantaa. Piristävän keväinen väri. Nettisivuilta pisti myös silmään punainen meikkilaukku fillari-kuvalla.

    HeidiM

    VastaaPoista
  9. Laukku näyttää laadukkaalta!

    Mukana arvonnassa :)

    voilooa@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Ihana laukku, mukana arvonnassa. Tämä oli minulle ihan uusi tuttavuus ja kävin vähän sivuilla kurkkimassa. Ihastuin myös "Armi" -laukkuun ja kännykkäpussukoihin.

    VastaaPoista
  11. Mukana arvonnassa. Terv Vuokkoellen

    VastaaPoista
  12. Ai että on ihana laukku! Riimingan pellavatunikat ovat huippuihania.. ja onhan nuo uudet vähän graafisemmat kettu ja karhu vaan aivan sydämen sulattavia!! Taidankin piipahataa riimingan sivuille kuolailemaan.. löytyisköhän sieltä jotain mulle. ;)

    Mukana arvonnassa siis ja molemmat peukut pystyssä!!

    VastaaPoista
  13. Voi miten kivoja laukkuja, mukana arvonnassa, tottakai. kaimaen1 at luukku.com

    VastaaPoista
  14. ihana laukku ja värikin huippu!=)
    mukana arvonnassa!
    Arja
    arja.katariina@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. onpas kiva laukku ja hyvän kokoinen!kyllä tuollaisella kelpais mennä! mukana ollaan!
    t.Jutska
    pilkku10@hotmail.fi

    VastaaPoista
  16. Aivan ihana laukku ja noi muutkin tuotteet,kiva uusi tuttavuus. Mukana ilman muuta. Anne
    annelaukkanen09@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Ihana väri ja ihana laukku. Mukana ollaan. Sofia
    chipmunk@hotmail.fi

    VastaaPoista
  18. Musta karhukassi on hurmaava. Mukana ihanassa arvonnassa :)
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  19. Oi miten ihana laukku! Mukana arvonnassa :)

    VastaaPoista
  20. Ihana laukku, tuo karhu tai kettu olisi mieluinen ja mustan värisenä. :) Mukana arvonnassa. <3

    villafurulund@outlook.com

    VastaaPoista
  21. Ihan mielettömän upea väri <3
    Minulla on useampikin heidän tuotteistaan ja aina vaan löytyy uusia "Tuon mie haluan" -tuotteita

    t.Sanna
    sannuski06@yahoo.com

    VastaaPoista
  22. Sudenkorento ja sydän ovat lempikuosini. Ja tuo sininen väri vaikuttaa todella hyvältä :-)

    T: Irmgard
    irmgard.suominen (@) kotikone.fi

    VastaaPoista
  23. Riiminka rules :-D
    Mukana arvonnassa
    Marip

    VastaaPoista
  24. Herkullinen väri. Piristäisi työpäivää kun sen kanssa kulkisi. Arvonnassa mukana.

    VastaaPoista
  25. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  26. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  27. Hei anteeksi!oli tarkoitus osallistua vain kerran!

    VastaaPoista
  28. mukana arvonnassa !
    kaikki Riimingan tuotteet ovat ihania,
    Suomessa valmistettu. Isot laukut ovat ihan parhaita <3

    VastaaPoista
  29. Juuri näitä laukkuja olen ajatellut mennä katsomaan, olisikin kiva voittaa se tässä arvonnassa. Riimingalla juuri laukut, kukkarot ym. ovat tosi ihania. Pidän myös pellavatunikoista, joista on vaikea valita mieluisinta, kaikki kun ovat kauniita :)
    t. MerjaM

    VastaaPoista
  30. moikka!

    mukana ,
    isot laukut parhaita <3

    niina h

    VastaaPoista
  31. Love all colours! A bright and beautiful way to add some colour to the grey of winter and great fun for spring and summer!

    VastaaPoista
  32. Oohlalaa! Mä en oo ikinä nähny ihanampaa laukkua, tahtoo näääääääääääin paljon! Kaikki pöllöaiheinen on mun lemppari. Terveisin pöllöhullu! <3

    mehukattinen@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Oi mitä ihanuuksia! Osallistun toki arvontaan ja pitääpä käydä paikan päälläkin katsomassa, kun Toivolan pihan ohi taas kuljen. Ihan uusi tuttavuus, vaikka Jyväskylässä asunkin.

    VastaaPoista
  34. Ihana väri tuo pinkki!
    Suosikkina on iso kännypussukka, joita mulla on jo toinen käytössä kun aiempi kulu puhki.

    VastaaPoista
  35. Pirtsakka laukku! Osallistun arvontaan :)

    VastaaPoista
  36. Ihana laukku. :) Pidän kaikista Riimingan tuotteista.

    tt32232@gmail.com

    VastaaPoista
  37. Tässäpä laukku kuin karkki...Sylvi laukutkin kivoja, hienoja tuotteita. Täällä blogissasi niin paljon kaikkea kivvaa, ilosta viikkoa sinulle! Parhain terveisin kammarin Lovviisa :)

    VastaaPoista
  38. Ihania laukkuja ja tuotteita! Pitää käydä paikan päällä katsomassa, kun seuraavan kerran keskustassa tulee käytyä :) Kiitos vinkistä! -Sari- (kissankarva85(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  39. Hienoja laukkuja. Osallistun arvontaan.

    MaaritN

    VastaaPoista
  40. Herkullinen laukku :) Mukaan

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  41. Tosi ihania tuotteita, ihan uus tuttavuus ja ihastuin täysin näihin!

    mukana olen arvonnassa :).
    mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Mukana myös arvonnassa! Parasta,kassit,tunikat,lompakot eli siis kaikki :)

    VastaaPoista
  43. Ihana laukku, kuvan väri ja koirakuvio olis mukava. T merjak

    VastaaPoista
  44. Ihana väri! Meillä on työvaatteina Riimingan ihanat tunikat ja laukkuhan sopisi mainiosti niiden seuraksi :) t. Päksy

    VastaaPoista
  45. Onpa tosi kiva laukku, itselle aivan uusi tuttavuus! Mukana arvonnassa.
    t. mallukka
    marja-anneli@luukku.com

    VastaaPoista
  46. Voi ihanuus sentään!!! Ilolla mukana.
    Valoisaa tiistaita sulle!♥

    VastaaPoista
  47. Laadukkaan näköinen ja siis kulutustakin kestävä. Kuvat hauskan näköiset.Mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  48. Ihanan herkullisen värinen ja varmaan myös laadukas laukku. oma suosikkini on sudenkorentokuvio.
    -Sari-

    VastaaPoista
  49. Aivan ihana, ehdottomasti mukaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Kyllä mun suosikkeja ovat nuo ihanat laukut
    pauleceb@gmail.com

    VastaaPoista
  51. Laukut näyttää hauskoilta
    sampsapie(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  52. Hienot värit ja kuosit. Riiminka on takuulaatuista :) Mukana kisassa ulpuriina@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Ihastuttava laukku! Itselläni on Riiminkaa joka lähtöön ja laukkuni keräävät aina positiivista huomiota kaikkialla :) Tyttärellä on Riimingan avainkaulanauha ja Iso Aada kännykkälaukku. Todella toimivat ja ihanat tuotteet.

    Mukana arvonnassa siis!

    VastaaPoista
  54. Aivan ihana laukku ja värikin on mitä ihanin. :)
    Minulla on Riimingalta yksi laukku, joka on ollut kyllä niin ahkerassa käytössä, että alkaa olemaan parhaat päivänsä nähnyt. Mallin nimeä en enää muista, mutta se on ollut kyllä ehdoton suosikkini.

    VastaaPoista
  55. Minun suosikkejani on nuo turkoosit laukut, ihanan pirtsakka väri. Kaunis on myös tuo arvontapalkintona oleva laukku.
    nellakos(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  56. Känykkäpussukoita olen joskus katsellut, ne ovat tosi kivoja, mutta onpa ihana tuo laukkukin!
    cherrycloud@luukku.com

    VastaaPoista
  57. Mukana arvonnassa minäkin - ihastuttava laukku!

    T. Marjo-mummi

    VastaaPoista
  58. Ihastuttava laukku. Mukana arvonnassa.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  59. Osallistun arvontaan, kylläpä onkin kiva palkinto. Tosi hyvänvärinenkin tuo laukku, yksi suosikeistani.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  60. Mukana arvonnassa, ihastuttavia laukkuja!
    marvu954(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  61. Pirteää ja laadukkaan näköistä designia, tykkään kyllä.
    pussikarhu(at)luukku.com

    VastaaPoista
  62. Laukut, varsinkin turkoosit, ovat ihania.

    arhippainen@luukku.com

    VastaaPoista
  63. Onpas ihastuttava laukku!
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  64. Upeita ja kestävän oloisia!
    wafer@suomi24.fi

    VastaaPoista
  65. Riimingan tuotteet ovat kyllä kauniita, olen hypistellyt niitä messuilla. Yhtäkään minulla ei vielä tosin ole...
    Paljon kiitoksia arvonnasta!

    thlaspi(ät)gmail(piste)com

    VastaaPoista
  66. VIELÄ EHTII, VIELÄ EHTII, ARVONTA LOPPUU TÄNÄÄN KLO 24:00 :-)

    VastaaPoista