As I promised you earlier this week I have a new giveaway here in
my blog and it starts right now!
So one of you will get this lovely Mainio bag from Riiminka :-)
- -
Niin kuin lupailin aiemmin tällä viikolla, niin blogissani alkaa
uusi arvonta ja se starttaa nyt!
Eli yksi teistä voittaa itselleen tämän ihastittavan Riimingan Mainio-laukun :-)
So this is a new color and new print for spring called Mainio.
Such a cute bag and the color is so yummy.
You can participate with leaving a comment and if you like you
can also tell which is your favorite product from Riiminka.
- -
Tämä on uusi kevään väri ja printti nimeltään Mainio.
Minusta tämä laukku on aivan ihastuttava ja värikin niin herkullinen.
Pääset osallistumaan jättämällä kommentin tähän postaukseen.
Halutessasi voit myös kertoa, mikä on sinun lempituotteesi
Riimingan valikoimista.
If you want to know more about Riiminka design you can visit
You can also stop by at their store in Jyväskylä
at Toivolan vanha piha.
Jos haluat tietää lisää Riimingan tuotteista, voit myös käydä
heidän webbisivuillaan ja tykkäillä heistä Facebookissa.
Voit myös piipahtaa heidän myymälässään Jyväskylän
Toivolan vanhalla pihalla.
The store is filled with these colorful bags, purses and other handy stuff.
Myymälä on täynnä värikkäitä laukkuja, lompakoita ja muuta mukavaa.
I really like Riiminka's bear and fox prints - both of them so cute.
Pidän tosi paljon Riimingan karhu- ja kettuprinteistä - molemmat niin söpöjä.
Key chains with strings come in various colors and prints.
Nauhallisia avainrenksuja on saatavilla eri väreissä ja printeissä.
And then some smaller key chains without a string.
Those cellphone bags on the right are very popular.
Those cellphone bags on the right are very popular.
Ja sitten vähän pienempiä, nauhattomia avainrenksuja.
Nuo oikeanpuoleiset kännykkäpussit ovat tosi suosittuja.
Nuo oikeanpuoleiset kännykkäpussit ovat tosi suosittuja.
This is also one of the new colors for this spring.
And that dog print is also new.
Have a nice Sunday evening and good luck with the giveaway!
Giveaway ends on March the 3rd.
--
--
Tämä upea sininen on myös yksi kevään uusista väreistä.
Ja koiraprintti on myös kevään uutuuksia.
Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille ja onnea arvontaan!
Arvonta päättyy 4.3.











Aivan ihastuttava laukku! Ja sille olisi kyllä käyttöä...
VastaaPoistaHaluan ehdottomasti osallistua arvontaan!
Nätti laukku ja kiva arvonta. Mukana arvonnassa.
VastaaPoistaThis bag looks like a wonderful one for my travels to Finland in June. The store looks like a fun place to shop and I specially like the black bag with the dragonfly on it!
VastaaPoistaHave a fun-filled week.
Linda
Nyt on kyllä tosi ihana laukku joten ehottomasti arvontaan mukaan! Nuo muutkin laukut on kyllä niin mainioita että mie kelpuuttaisin käyttöön vaikka kaikki :)
VastaaPoistaKuola valuu vaan näppäimistölle, koska tuo laukku on niin ihana!
VastaaPoistaVau, onpa aivan ihanan näköinen laukku, osallistun innolla arvontaan :)
VastaaPoistanetteri@gmail.com
Onpa ihanan marjaisan värinen laukku, joten ehdottomasti kassialmana mukana arvonnassa. Kävin kurkkaamassa nettisivut ja silmiini pisti aivan ihastuttava sudenkorento heijastin. <3
VastaaPoistahakusanarakkaus@gmail.com
Ah, kuinka ihana laukku! Tätä olis kiva kantaa. Piristävän keväinen väri. Nettisivuilta pisti myös silmään punainen meikkilaukku fillari-kuvalla.
VastaaPoistaHeidiM
Laukku näyttää laadukkaalta!
VastaaPoistaMukana arvonnassa :)
voilooa@gmail.com
Ihana laukku, mukana :)
VastaaPoistaIhana laukku, mukana arvonnassa. Tämä oli minulle ihan uusi tuttavuus ja kävin vähän sivuilla kurkkimassa. Ihastuin myös "Armi" -laukkuun ja kännykkäpussukoihin.
VastaaPoistaMukana arvonnassa. Terv Vuokkoellen
VastaaPoistaAi että on ihana laukku! Riimingan pellavatunikat ovat huippuihania.. ja onhan nuo uudet vähän graafisemmat kettu ja karhu vaan aivan sydämen sulattavia!! Taidankin piipahataa riimingan sivuille kuolailemaan.. löytyisköhän sieltä jotain mulle. ;)
VastaaPoistaMukana arvonnassa siis ja molemmat peukut pystyssä!!
Voi miten kivoja laukkuja, mukana arvonnassa, tottakai. kaimaen1 at luukku.com
VastaaPoistaihana, kelpais kyllä
VastaaPoistaihana laukku ja värikin huippu!=)
VastaaPoistamukana arvonnassa!
Arja
arja.katariina@hotmail.com
onpas kiva laukku ja hyvän kokoinen!kyllä tuollaisella kelpais mennä! mukana ollaan!
VastaaPoistat.Jutska
pilkku10@hotmail.fi
Aivan ihana laukku ja noi muutkin tuotteet,kiva uusi tuttavuus. Mukana ilman muuta. Anne
VastaaPoistaannelaukkanen09@hotmail.com
Ihana väri ja ihana laukku. Mukana ollaan. Sofia
VastaaPoistachipmunk@hotmail.fi
Musta karhukassi on hurmaava. Mukana ihanassa arvonnassa :)
VastaaPoistas.kansakoski(at)luukku.com
Oi miten ihana laukku! Mukana arvonnassa :)
VastaaPoistaIhana laukku, tuo karhu tai kettu olisi mieluinen ja mustan värisenä. :) Mukana arvonnassa. <3
VastaaPoistavillafurulund@outlook.com
Ihan mielettömän upea väri <3
VastaaPoistaMinulla on useampikin heidän tuotteistaan ja aina vaan löytyy uusia "Tuon mie haluan" -tuotteita
t.Sanna
sannuski06@yahoo.com
Sudenkorento ja sydän ovat lempikuosini. Ja tuo sininen väri vaikuttaa todella hyvältä :-)
VastaaPoistaT: Irmgard
irmgard.suominen (@) kotikone.fi
Riiminka rules :-D
VastaaPoistaMukana arvonnassa
Marip
Herkullinen väri. Piristäisi työpäivää kun sen kanssa kulkisi. Arvonnassa mukana.
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaMukana ollaan arvonnassa!
VastaaPoistaMukana ollaan arvonnassa!
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaMukana arvonnassa!
VastaaPoistaHei anteeksi!oli tarkoitus osallistua vain kerran!
VastaaPoistamukana arvonnassa !
VastaaPoistakaikki Riimingan tuotteet ovat ihania,
Suomessa valmistettu. Isot laukut ovat ihan parhaita <3
Juuri näitä laukkuja olen ajatellut mennä katsomaan, olisikin kiva voittaa se tässä arvonnassa. Riimingalla juuri laukut, kukkarot ym. ovat tosi ihania. Pidän myös pellavatunikoista, joista on vaikea valita mieluisinta, kaikki kun ovat kauniita :)
VastaaPoistat. MerjaM
moikka!
VastaaPoistamukana ,
isot laukut parhaita <3
niina h
Mukana arvonnassa =)
VastaaPoistaOoooooi, aivan ihania! <3
VastaaPoistaLove all colours! A bright and beautiful way to add some colour to the grey of winter and great fun for spring and summer!
VastaaPoistaOohlalaa! Mä en oo ikinä nähny ihanampaa laukkua, tahtoo näääääääääääin paljon! Kaikki pöllöaiheinen on mun lemppari. Terveisin pöllöhullu! <3
VastaaPoistamehukattinen@gmail.com
Oi mitä ihanuuksia! Osallistun toki arvontaan ja pitääpä käydä paikan päälläkin katsomassa, kun Toivolan pihan ohi taas kuljen. Ihan uusi tuttavuus, vaikka Jyväskylässä asunkin.
VastaaPoistaIhana väri tuo pinkki!
VastaaPoistaSuosikkina on iso kännypussukka, joita mulla on jo toinen käytössä kun aiempi kulu puhki.
Pirtsakka laukku! Osallistun arvontaan :)
VastaaPoistaIhana laukku. :) Pidän kaikista Riimingan tuotteista.
VastaaPoistatt32232@gmail.com
Tässäpä laukku kuin karkki...Sylvi laukutkin kivoja, hienoja tuotteita. Täällä blogissasi niin paljon kaikkea kivvaa, ilosta viikkoa sinulle! Parhain terveisin kammarin Lovviisa :)
VastaaPoistaIhania laukkuja ja tuotteita! Pitää käydä paikan päällä katsomassa, kun seuraavan kerran keskustassa tulee käytyä :) Kiitos vinkistä! -Sari- (kissankarva85(at)gmail.com)
VastaaPoistaHienoja laukkuja. Osallistun arvontaan.
VastaaPoistaMaaritN
Herkullinen laukku :) Mukaan
VastaaPoistaunelmiaonnesta(at)gmail.com
Tosi ihania tuotteita, ihan uus tuttavuus ja ihastuin täysin näihin!
VastaaPoistamukana olen arvonnassa :).
mariestrange(a)hotmail.com
Mukana arvonnassa! :)
VastaaPoistaMukana myös arvonnassa! Parasta,kassit,tunikat,lompakot eli siis kaikki :)
VastaaPoistaIhana laukku, kuvan väri ja koirakuvio olis mukava. T merjak
VastaaPoistaIhana väri! Meillä on työvaatteina Riimingan ihanat tunikat ja laukkuhan sopisi mainiosti niiden seuraksi :) t. Päksy
VastaaPoistaOnpa tosi kiva laukku, itselle aivan uusi tuttavuus! Mukana arvonnassa.
VastaaPoistat. mallukka
marja-anneli@luukku.com
Voi ihanuus sentään!!! Ilolla mukana.
VastaaPoistaValoisaa tiistaita sulle!♥
Laadukkaan näköinen ja siis kulutustakin kestävä. Kuvat hauskan näköiset.Mukana arvonnassa.
VastaaPoistaIhanan herkullisen värinen ja varmaan myös laadukas laukku. oma suosikkini on sudenkorentokuvio.
VastaaPoista-Sari-
Aivan ihana, ehdottomasti mukaan arvontaan!
VastaaPoistasiinatar@gmail.com
Kyllä mun suosikkeja ovat nuo ihanat laukut
VastaaPoistapauleceb@gmail.com
Laukut näyttää hauskoilta
VastaaPoistasampsapie(AT)gmail.com
Hienot värit ja kuosit. Riiminka on takuulaatuista :) Mukana kisassa ulpuriina@gmail.com
VastaaPoistaIhastuttava laukku! Itselläni on Riiminkaa joka lähtöön ja laukkuni keräävät aina positiivista huomiota kaikkialla :) Tyttärellä on Riimingan avainkaulanauha ja Iso Aada kännykkälaukku. Todella toimivat ja ihanat tuotteet.
VastaaPoistaMukana arvonnassa siis!
Aivan ihana laukku ja värikin on mitä ihanin. :)
VastaaPoistaMinulla on Riimingalta yksi laukku, joka on ollut kyllä niin ahkerassa käytössä, että alkaa olemaan parhaat päivänsä nähnyt. Mallin nimeä en enää muista, mutta se on ollut kyllä ehdoton suosikkini.
Minun suosikkejani on nuo turkoosit laukut, ihanan pirtsakka väri. Kaunis on myös tuo arvontapalkintona oleva laukku.
VastaaPoistanellakos(AT)gmail.com
Känykkäpussukoita olen joskus katsellut, ne ovat tosi kivoja, mutta onpa ihana tuo laukkukin!
VastaaPoistacherrycloud@luukku.com
Mukana arvonnassa minäkin - ihastuttava laukku!
VastaaPoistaT. Marjo-mummi
Ihastuttava laukku. Mukana arvonnassa.
VastaaPoista-minttu47-
minttu47@gmail.com
Osallistun arvontaan, kylläpä onkin kiva palkinto. Tosi hyvänvärinenkin tuo laukku, yksi suosikeistani.
VastaaPoistaHiisukas (hiisukas(at)gmail.com)
Mukana arvonnassa, ihastuttavia laukkuja!
VastaaPoistamarvu954(at)hotmail.com
Pirteää ja laadukkaan näköistä designia, tykkään kyllä.
VastaaPoistapussikarhu(at)luukku.com
Laukut, varsinkin turkoosit, ovat ihania.
VastaaPoistaarhippainen@luukku.com
Onpas ihastuttava laukku!
VastaaPoistahamalainentm@gmail.com
Upeita ja kestävän oloisia!
VastaaPoistawafer@suomi24.fi
Riimingan tuotteet ovat kyllä kauniita, olen hypistellyt niitä messuilla. Yhtäkään minulla ei vielä tosin ole...
VastaaPoistaPaljon kiitoksia arvonnasta!
thlaspi(ät)gmail(piste)com
VIELÄ EHTII, VIELÄ EHTII, ARVONTA LOPPUU TÄNÄÄN KLO 24:00 :-)
VastaaPoista