When in Mathildedahl shooting empowering photography
I also walked through that beautiful area.
I also walked through that beautiful area.
Kun olin Mathildedahlissa kuvaamassa voimaannuttavaa valokuvaa,
kiertelin myös tuota kaunista ruukin aluetta.
Lots of old buildings and such a beautiful setting.
Alueella on paljon vanhoja rakennuksia ja muutenkin kaunis miljöö.
In Mathildedahl is also this Ruukin kehräämö ja puoti and of course some alpacas.
Aren't they just adorable!
Aren't they just adorable!
Mathildedahlissa on myös Ruukin kehräämö ja puoti ja tietenkin myös alpakoita.
Eivätkö nuo olekin suloisia!
Eivätkö nuo olekin suloisia!






No aivan mielettömän suloisia ♥ Eihän tuollaisia voi vastustaa :) Kaunis ja rauhallinen miljöö ja jotenkin toi harmaus vielä pukee sitä. Levollista lauantai-iltaa :)
VastaaPoistaAlpakat katselivat minua hiukan epäileväisen näköisinä, kun menin niiden lähelle kameroineni, mutta pian ne jatkoivat rennosti heinän mutustelua... ;-)
VastaaPoistaMathildedahl on niin kaunis paikka ja tuo harmaus kyllä jotenkin sopii tuohon miljööseen. Mukavaa lauantai-iltaa sinullekin!
Kerrassaan upeita kuvia, mikä tunnelma,ihana!!!
VastaaPoistaXX
Kiitos Päivi ja kiva nähdä sinua täällä :-) Mukavaa sunnuntaipäivää!
VastaaPoistaAlpakat ovat minun suosikkejani :)
VastaaPoistaMoi Tuija. No on ne kyllä ihan mahdottoman söpöjä ;-)
VastaaPoista