2015-01-26

Lovely necklace GIVEAWAY!


I met Laura just before Christmas in Turku where
she was selling these lovely Tarina-HiStory necklaces she makes.

You can find Tarina-HiStory Facebook-pages here and if you want more information about
these neclaces you can also contact Laura by sending her an email to tarinahistory@gmail.com :-)
 
 ---
 
Tapasin joulun alla Lauran, joka myi
itse tekemiään Tarina-History koruja Turussa.

Löydät Tarina-HiStory tuotteiden Facebook-sivut täältä ja lisää tietoja koruista
 täältä ja lisäksi koruista voi tiedustella lisää Lauralta
sähköpostitse tarinahistory@gmail.com :-)


This necklace has a picture of Turun tuomiokirkko on it
which is a well known landmark in Turku.
 

This lovely necklace is my new favorite that I wear
often with jeans and tunics:-)


Tässä kaulakorussa on kuva Turun tuomiokirkosta,
joka on yksi tunnettu maamerkki Turussa.
 
 
Tämä ihana koru on uusi suosikkini, jota käytän usein
farkkujen ja tunikoiden kanssa :-)


I'm so happy to tell you that now starts a giveaway where 
one of you is able to get this lovely necklace.
 
Just leave your comment and tell me why  you like this
particular necklace and it might be yours.
 
Last day to participate is February the 4th.
Good luck!

---
 
Olen niin iloinen saadessani kertoa, että tänään alkaa arvonta,
 jossa joku teistä saa tämän samaisen kaulakorun.
 
Jätä kommentti tähän postaukseen ja kerro, mikä tässä
korussa sinua viehättää ja koru voi olla sinun.
 
Arvonta päättyy 4.2.
Onnea arvontaan!
 
 
Sari
 
 

27 kommenttia:

  1. Suloinen koru, jossa vanhan ajan fiilis. Sydän on ihana lisäjuttu tuossa.

    VastaaPoista
  2. Ompa kerrassaan ihana kuva. Ja tosi kauniit kuvat.

    VastaaPoista
  3. Ah, rakas Turku! Synnyin ja kasvoin Turussa, nyt asun tuhansien kilometrien päässä. Hieno idea tehdä koruja tällaisilla vanhoilla kuvilla. MInunkin mielestä tuo pieni sydän tuo siihen kivan lisän.

    VastaaPoista
  4. Kokonaisuus on kaunis.

    MaaritN

    VastaaPoista
  5. Onpa kaunis koru! Niin siro ja herkkä...

    VastaaPoista
  6. Ihan älyttömän ihana koru. Tähän arvontaan on pakko osallistua!

    VastaaPoista
  7. Koru on niin kaunis ja tuo vanhan ajan henkeä. Sopii kaikkien vaatteiden kanssa. Ihastuin heti kun näin instan puolella ja tässä ollaan.

    Tiia

    tiia68@gmail.com

    VastaaPoista
  8. This American would love to win this! So pretty.

    Linda

    VastaaPoista
  9. Ihanaa vanhan ajan fiilistä tuossa korussa, kaunis! <3

    VastaaPoista
  10. Ihanaa vanhan ajan fiilistä tuossa korussa, kaunis! <3

    VastaaPoista
  11. Erittäin kaunis koru! :)

    Muutin Turkuun 18 vuotiaana opiskelemaan ja tapasin kaupungissa miehen, jonka kanssa ollaan pidetty yhtä jo 4 vuotta. Viime kesänä esikoisemme syntyi ja samalla muutimme omakotitalon perässä Turusta pois. Kaupungilla on kuitenkin aina erityinen paikka sydämessäni, ja onneksi asutaan edelleen vain 25 min ajomatkan päässä tuosta kauniista maisemasta. :)

    villafurulund@outlook.com

    VastaaPoista
  12. Todella kaunis, pidän vanhanajan tyylistä, wau <3

    mehukattinen@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Kaunis koru josta tuli jotenkin niin kesäinen fiilis että yhdistäisin sen valkoiseen teeppariin ja farkkuihin :) Meillä saisi tosin jakaa korunkäyttövuorot neljän kesken :D Iloista tiistaita!

    VastaaPoista
  14. Viehättävä koru, pidän vanhanaikaisista koruista paljon :)
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  15. Ihana!Ovaali kaunis koru ja suloinen sydän. Isoäitihän tästä tulee mieleen! Mukana arvonnassa. Päivi S

    VastaaPoista
  16. Nostalgia viehättää :)

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  17. JOtenkin rauhallinen koru jos näin voi sanoa :)
    wafer ät suomi24.fi

    VastaaPoista
  18. Ihana, todella sykähdyttävä koru <3 Nostalginen ja jollain tapaa muistuttaa minua isäni isän äidistä, myöskin Annasta, joka oli aina viimeisen päälle hienona.

    VastaaPoista
  19. Kaunis ja tyylikäs koru. Pidän kaikesta vanhasta ja historiallisesta. Olen tainnut syntyä väärälle vuosituhannelle..=)
    Mansikki

    VastaaPoista
  20. Tämä ja tekijän muut korut ovat aivan ihania , olen ihan myyty :)

    Mia

    VastaaPoista
  21. Todella viehättävä koru, jotenkin sellainen mukava hieman vanhan ajan tunnelma :)
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Tämä koru sopisi myös meille mummoihmisillekin ;-) Mukana arvonnassa!

    Marjo

    VastaaPoista
  23. Asuin ennen Turussa ja se on vieläkin niiiiiin rakas paikka. Koru toi ihanat muistot mieleen. Olisi kunnia saada kantaa Korua toisesta kotikaupungista. :)

    VastaaPoista
  24. Erilainen kuin korut yleensä, tosi kaunis!
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Tunnelmallinen, herkkä koru - olisipa ihana voittaa tuo.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  26. Todella tunnelmallinen koru, joka jostain syystä herättää nostalgisia tunteita.
    Herkkä, kaunis - niin upea! Tuosta tulisi varmasti lempparini <3

    lumivalkeaa(at)gmail.com

    VastaaPoista