Hi there! We have a bit more Christmas decoration in our house like deers, stars, cinnamon houses etc.
Hei vaan! Kodissamme on jo pikkuisen jouluista tunnelmaa, on peuroja, on tähtiä, on kanelitaloja sun muuta.
Those deers are my favorites and have to say that cinnamon houses are probably my best find for this Christmas.
Peurat ovat lemppareitani ja nuo kanelitalot ehkä paras löytöni täksi jouluksi.
Our kitchen will stay pretty simple this year - white curtains and table cloth are made with Marimekko fabric and then some candles and christmas lights to add some of that Christmas feel.
Meidän keittiö koristautuu aika simppelisti jouluun tänä vuonna - valkoiset verhot ja pöytäliina on tehty Marimekon kankaasta ja sitten vain kynttilöitä ja jouluvaloja tuomaan jouluista tunnelmaa.
And some cinnamon stars that I made myself. I think that cinnamon is the thing for me this Christmas... :-) More about this subject and instructions how to do those cinnamon stars can be found from Kotiliesi blog.
Ja sitten muutamat itse tehdyt kanelitähdet. Minusta tuntuu, että kaneli on se juttu mulle tänä jouluna... :-) Lisää tästä aiheesta ja kanelitähtien ohjeet löydät Kotiliesi blogista.




Tunnelmallista ♥
VastaaPoistaKiitos Hannele ja mukavaa joulun odotusta ;-)
VastaaPoistaIhania, tunnelmallisia kuvia <3
VastaaPoistaMistä nuo ihanat maapallokoristeet on kotoisin? Aivan mahtavat!
Kiitos Marianne. Maapallot olen ostanut joskus Indiskasta. Minäkin ihastuin niihin samantien :-)
VastaaPoistaihanan jouluista: mistä olet ostanut tuon kynttelikön??
VastaaPoistaMistä kanelitalo on löytynyt? Varmasti tuoksuu ihanalle.
VastaaPoistaMoikka. Kynttelikkö on löytynyt kirpparilta :-) Vitsit, mulla oli niitä kaksi (toinen tosin vaaleanpunainen), mutta vein toisen kirpparille ja se taisi jo mennä...
VastaaPoistaTuo kanelitalo on OiSoiOi:n mallia ja niitä on ollut myynnissä mm. DesignHillissä, joka sijaitsee lähellä Saloa.