I love all the Christmas lights and have put some out to our yard too.
Minä pidän tosi paljon jouluvaloista ja olen laittanut niitä myös pihalle.
Those little houses are my favorites.
Have a nice day - and can't believe it's already Christmas Eve tomorrow!
Nuo peltitalot ovat suosikkejani.
Mukavaa päivää - en voi uskoa, että huomenna on jo jouluaatto!
Sari


Upean tunnelmallisia kuvia.
VastaaPoistaOikein ihanaa joulua! <3
Kiitos Jonna ja hyvää joulua sinullekin!
VastaaPoistaIhania kuvia ja tunnelmia. Ihanaa joulua. <3
VastaaPoistaKiitos samoin Tiia!
VastaaPoistaCharming decorations.
VastaaPoistaLinda
Thank you Linda :-)
VastaaPoistaValoja saakin olla TOSI paljon! Ihania kuvia. Hyvää loppuvuotta!
VastaaPoistaJuu olen ihan samaa mieltä :-) Hyvää loppuvuotta ja uutta tulevaa myös sinulle!
VastaaPoista