The nature is so beautiful in autumn.
Luonto on niin kaunis syksyllä.
In my opinion autumn is such a great time to do some outdoor activities like hiking.
It's not too warm and not too cold either - if you dress right.
Ja syksy on myös tosi hyvää aikaa erilaisille ulkoilujutuille, kuten patikoinnille.
Syksyllä ei ole enää liian lämmin eikä toisaalta liian kylmäkään - jos pukeutuu oikein.
Me and my darling daughter who has grown so tall that soon we are able to look at the world from the same "height"... :-)
Minä ja tyttäremme Nea, joka on kasvanut pituutta jo niin, että kohta katsellaan maailmaa samalta "korkeudelta"... :-)
Birch trees looked so nice couple of weeks ago. But now when I look outside I can only see tree trunks
- most of the leafs have fallen down already.
Koivut näyttivät vielä pari viikkoa sitten niiin kauniilta. Mutta nyt kun katson ulos, näen vain puun runkoja
- suurin osa lehdistä on jo pudonnut.
There is something beautiful yet melancholic about autumn.
Now I find myself longing for snow and winter already...
Have a nice week you all!
Syksyssä on jotain kaunista, mutta samalla haikeaa ja melankolista.
Nyt huomaan jo odottavani lunta ja talvea...
Mukavaa viikkoa kaikille!
Sari







Ihana tunnelma kuvissa. Taitaa se syksy olla kohta pian ohitse ja taas talven aika. Minulla on sinulle haaste blogissani =) Mukavaa viikkoa!
VastaaPoistaHei Suveliina ja niinhän se on. Syksy on pian ohi ja talvi tulee. Ja toivon mukaan myös lunta talven mukana ;-) Minäpä käyn kurkkaamassa haasteen myös :
VastaaPoistaAmazing photos, love them!!
VastaaPoistaGood job!
Thank you Diana :-) And have a wonderful day!
VastaaPoistaIhania kuvia!!!
VastaaPoistaMukavaa syksyn jatkoa ;-)
Such beautiful autumn photos. Here the foliage is still beautiful with lots of red and orange. We have had a rainy couple of days, but inside it is cozy with lit candles and a fire in the fireplace. Enjoy autumn! Looking forward to more photos.
VastaaPoistaLinda xx