2014-05-14

Riviera Maison raffle - arvonta!

 
Now it's time to start a new raffle and this time this is done in collaboration with Sisustussatiini - a lovely interior and lifestyle store in my old home town Jyväskylä. I got to choose something from Riviera Maison collection and decided to go with these adorable herb and spice canisters that you can also write on.
 
Nyt on aika startata uusi arvonta ja tällä kertaa arvonta on toteutettu yhteistyössä Sisustussatiinin kanssa - ihastuttava sisustus-lifestyle liike vanhassa kotikaupungissani Jyväskylässä. Sain valita jotain heidän Riviera Maison tuotteistaan ja päädyin näihin kivoihin yrtti-/maustepurkkeihin, joihin voi myös kirjoittaa.


The rules are the same as always before. You can participate by leaving a comment. You get one ticket by commenting, two if you are or become a reader and three if you also go and like Sisustussatiini's Facebook pages.

And ups almost forgot. The raffle will end May 25th at midnight.

And the winner of the previous raffle is Linnuton Puu. Congrats!

Säännöt ovat samat kuin aiemminkin. Voit osallistua kommentoimalla. Saat yhden arvan jättämällä kommentin, kaksi jos olet tai tule blogini lukijaksi ja kolme, jos käyt myös tykkäilemässä Sisustussatiinin Facebook-sivuja.

Ja ups, miltei unohtui. Arvonta päättyy toukokuun 25.pvä keskiyöllä.

Ja edellisen arvonnan voittaja on nimimerkki Linnuton Puu. Onnea!

 

71 kommenttia:

  1. Onpas ihkut purnukat!!! Olen mukana kolmella arvalla.

    VastaaPoista
  2. Kivolta näyttää. Mukana siis! Kaks arpaa, kiitos!

    VastaaPoista
  3. Kolmella mukana! Kivat purkit. :)

    VastaaPoista
  4. Suolapurkin kansi meni vähän aikaa sitten rikki, joten olisi ihana voittaa nämä tyylikkäät purkit. Osallistun kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  5. Kahdella arvalla mukana ollaan, kiva palkinto :) tanjamorte (a) gmail.com

    VastaaPoista
  6. Tosi kauniita purkkeja! Kahdella arvalla mukana. :)

    VastaaPoista
  7. Oijoi, Riviera Maisonista tykkään!! Joten kahdella arvalla mukaan! :)

    VastaaPoista
  8. Kaikki äänestysvauhtoehdot käytössä, Eli 3 arpaa ;)

    VastaaPoista
  9. Kolmella arvalla mukana :)T:Elise H.

    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  10. WOW! I love the things in this raffle. Here's hoping that my name is drawn.
    Linda
    bradyshouse1@yahoo.com

    VastaaPoista
  11. Here's hoping for a second time that I win this amazing gift.
    Linda

    VastaaPoista
  12. Yhdellä arvalla osallistun.

    terveisin Maarit naapurikaupungista

    ps. Mukava blogi sinulla! :)

    VastaaPoista
  13. Tosi kivat purnukat! Mukana ollaan kahdella arvalla :)

    VastaaPoista
  14. Kahdella arvalla mukana. Kiitos arvonnasta -onpas kivat purnukat! :) anselma1@luukku.com

    VastaaPoista
  15. Nämä olisivat ihanat!! :) kaksi arpaa kiitos!

    VastaaPoista
  16. Täysillä mukana, eli kolmella arvalla :)))

    VastaaPoista
  17. Kauniit purkit <3

    Kolmella mukana,mewamili@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Yhdellä arvalla mukana kivassa arvonnassa.
    -RK-

    VastaaPoista
  19. Mukaan yhdellä arvalla =)!
    ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista
  20. Kolmella arvalla mukana. Sisustus Satiini on yksi lempparikaupoistani Jyväskylässä :)
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  21. Kahdella mukana.
    Kauniit purnukat.

    VastaaPoista
  22. Kahdella arvalla hienoon arvontaan mukaan :)

    T. Tiina

    VastaaPoista
  23. Voih, ihanat purnukat!=) Yhdellä arvalla mukana.

    VastaaPoista
  24. Mukana kahdella arvalla! :) Olen ollut blogisi lukija jo monta vuotta :)

    Ihana arvonta! <3

    VastaaPoista
  25. Hauskat purnukat :) Yhdellä arvalla mukana.
    -Sari-

    VastaaPoista
  26. Yhdellä arvalla mukana. sannam

    VastaaPoista
  27. Ihana arvonta. Yhdellä arvalla mukana. Terveisin: Soiku

    VastaaPoista
  28. Riviera Maisonin tuotteet ovat kyllä ihania!
    Mukana kolmella arvalla :)

    VastaaPoista
  29. Onpa kivoja purkkeja.. :)

    HeidiK

    VastaaPoista
  30. Aivan ihania purkkeja. Kolmella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  31. Mukana kolmella arvalla.
    tvoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Olen mukana kolmella arvalla :) Kiva arvonta!

    larsbe@jippii.fi

    VastaaPoista
  33. Onpa kivat purkit! :) Yhdellä arvalla mukana.

    annesavol (at) gmail.com

    VastaaPoista
  34. Mukana kahdella arvalla. Ihanat purnukat. satukor@jippii.fi

    VastaaPoista
  35. Aivan ihanat !!!! Osallistun yhdellä arvalla riikkaho@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Mukanan kahdella arvalla :). eija.rouvali@saunalahti.fi

    VastaaPoista
  37. marjo51
    yhdellä arvalla mukana

    VastaaPoista
  38. Osallistuisin kahdella arvalla :)

    VastaaPoista
  39. Kahdella arvalla taas kokeillaan onnea :)

    VastaaPoista
  40. Pirteitä purkkeja. Yhdellä arvalla mukana.

    VastaaPoista
  41. Pirteitä purkkeja. Yhdellä arvalla mukana.

    VastaaPoista
  42. kolme arpaa.
    terveys1 (at) wippies.fi

    VastaaPoista
  43. Onpas kivat! Osallistun kolmella arvalla!
    holopaisen_veera [at] luukku.com

    VastaaPoista
  44. kolmella osallistun.

    mariestrange(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Kolmella mukana.voke1@luukku.com

    VastaaPoista
  46. Yhdellä arvalla mukana toki ollaan
    kaimasika at gmail.com

    VastaaPoista
  47. Yhdellä arvalla mukana :)
    kuiskaa@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Kolmella mukana :) irmeli.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Ihania. Kolmella arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  50. Tosi ihania! Kolmella mukana <3

    jelena.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  51. Kahdella arvalla mukana, ihanassa arvonnassa. :)

    VastaaPoista
  52. Kylläpä on ihana arvonta :) kolme arpaa mulle, kiitos!

    pia1972 at luukku.com

    VastaaPoista
  53. Onpas kiva arpajaisvoitto! Mukana kahdella arvalla

    marialuok(at)gmail.com

    VastaaPoista
  54. Aivan huippuidis, ärsyttää sellaiset astiat joihin on valmiiksi kirjoitettu joku teksti. Ei sitten viitsi laittaa sokeria sellaiseen purnukkaan missä lukee vaikka kahvia... Nämä on vielä kauniisti muotoillutkin.
    Kahdella arvalla osallistun ja toivon että onnetar on suosiollinen
    pauleceb(at)gmail.com

    VastaaPoista
  55. Kahdella arvalla mukana!
    t:Mariah
    mariah-79(at)suomi24.fi

    VastaaPoista
  56. Kaks arpaa kiitos! Ja tarjotin purkkien alla on huippu, mistä se mahtaa olla? Joku vanha ihanuus tietysti.
    CalGirl

    VastaaPoista
  57. voi kumpa onni suosisi, 3:lla arvalla mukana.
    terhi.saavalainen@elisanet.fi

    VastaaPoista
  58. Mukana arvonnassa! Päivi S

    VastaaPoista
  59. Näppärä keksintö
    Kahdella arvalla mukana
    sampsapie(at)gmail.com

    VastaaPoista
  60. Kahdella arvalla mukana ihanassa arvonnassa <3 Aurinkoista viukonloppua sinulle :)

    VastaaPoista
  61. Kahdella arvalla mukana, tosi kätevä keksintö

    janttarainen(at)luukku.com

    VastaaPoista
  62. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  63. Superhyvä idea, miksi sen tekstin pitäisi olla valmiina...

    kristapasm(AT)gmail.com

    Niin ja kaksi arpaa

    VastaaPoista
  64. Minulle kelpaisi, suloisia ja tosi toimiva ajatus.

    Kahdella arvalla olen mukana

    nellakos(at)gmail.com

    VastaaPoista
  65. Arvalla mukana

    arskari(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  66. Arvonnassa mukana• ihania purnukoita!

    VastaaPoista
  67. Mukana yhdellä arvalla, söpöjä kipposia

    meretekos(at)gmail.com

    VastaaPoista
  68. Yhdellä arvalla jos vielä ehtii <3

    VastaaPoista