Now it's time to start a new raffle and this time this is done in collaboration with Sisustussatiini - a lovely interior and lifestyle store in my old home town Jyväskylä. I got to choose something from Riviera Maison collection and decided to go with these adorable herb and spice canisters that you can also write on.
Nyt on aika startata uusi arvonta ja tällä kertaa arvonta on toteutettu yhteistyössä Sisustussatiinin kanssa - ihastuttava sisustus-lifestyle liike vanhassa kotikaupungissani Jyväskylässä. Sain valita jotain heidän Riviera Maison tuotteistaan ja päädyin näihin kivoihin yrtti-/maustepurkkeihin, joihin voi myös kirjoittaa.
The rules are the same as always before. You can participate by leaving a comment. You get one ticket by commenting, two if you are or become a reader and three if you also go and like Sisustussatiini's Facebook pages.
And ups almost forgot. The raffle will end May 25th at midnight.
And the winner of the previous raffle is Linnuton Puu. Congrats!
Säännöt ovat samat kuin aiemminkin. Voit osallistua kommentoimalla. Saat yhden arvan jättämällä kommentin, kaksi jos olet tai tule blogini lukijaksi ja kolme, jos käyt myös tykkäilemässä Sisustussatiinin Facebook-sivuja.
Ja ups, miltei unohtui. Arvonta päättyy toukokuun 25.pvä keskiyöllä.
Ja edellisen arvonnan voittaja on nimimerkki Linnuton Puu. Onnea!


Onpas ihkut purnukat!!! Olen mukana kolmella arvalla.
VastaaPoistaKivolta näyttää. Mukana siis! Kaks arpaa, kiitos!
VastaaPoistaKolmella mukana! Kivat purkit. :)
VastaaPoistaSuolapurkin kansi meni vähän aikaa sitten rikki, joten olisi ihana voittaa nämä tyylikkäät purkit. Osallistun kahdella arvalla.
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana ollaan, kiva palkinto :) tanjamorte (a) gmail.com
VastaaPoistaTosi kauniita purkkeja! Kahdella arvalla mukana. :)
VastaaPoistaOijoi, Riviera Maisonista tykkään!! Joten kahdella arvalla mukaan! :)
VastaaPoistaKaikki äänestysvauhtoehdot käytössä, Eli 3 arpaa ;)
VastaaPoistaKolmella arvalla mukana :)T:Elise H.
VastaaPoistanetteri@gmail.com
WOW! I love the things in this raffle. Here's hoping that my name is drawn.
VastaaPoistaLinda
bradyshouse1@yahoo.com
Here's hoping for a second time that I win this amazing gift.
VastaaPoistaLinda
Yhdellä arvalla osallistun.
VastaaPoistaterveisin Maarit naapurikaupungista
ps. Mukava blogi sinulla! :)
Tosi kivat purnukat! Mukana ollaan kahdella arvalla :)
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana. Kiitos arvonnasta -onpas kivat purnukat! :) anselma1@luukku.com
VastaaPoistaKolme arpaa kiitos :)
VastaaPoistaNämä olisivat ihanat!! :) kaksi arpaa kiitos!
VastaaPoistaTäysillä mukana, eli kolmella arvalla :)))
VastaaPoistaKauniit purkit <3
VastaaPoistaKolmella mukana,mewamili@gmail.com
Yhdellä arvalla mukana kivassa arvonnassa.
VastaaPoista-RK-
Mukaan yhdellä arvalla =)!
VastaaPoistaninuska76@luukku.com
Kolmella arvalla mukana. Sisustus Satiini on yksi lempparikaupoistani Jyväskylässä :)
VastaaPoistas.kansakoski(at)luukku.com
Kahdella mukana.
VastaaPoistaKauniit purnukat.
Kahdella arvalla hienoon arvontaan mukaan :)
VastaaPoistaT. Tiina
Voih, ihanat purnukat!=) Yhdellä arvalla mukana.
VastaaPoistaMukana kahdella arvalla! :) Olen ollut blogisi lukija jo monta vuotta :)
VastaaPoistaIhana arvonta! <3
Hauskat purnukat :) Yhdellä arvalla mukana.
VastaaPoista-Sari-
Yhdellä arvalla mukana. sannam
VastaaPoistaIhana arvonta. Yhdellä arvalla mukana. Terveisin: Soiku
VastaaPoistaRiviera Maisonin tuotteet ovat kyllä ihania!
VastaaPoistaMukana kolmella arvalla :)
Ja kahdella mukana :)
VastaaPoistaIhanat! Yhdellä mukana.
VastaaPoistaOnpa kivoja purkkeja.. :)
VastaaPoistaHeidiK
Aivan ihania purkkeja. Kolmella arvalla mukana.
VastaaPoistaMukana kolmella arvalla.
VastaaPoistatvoitto@gmail.com
Olen mukana kolmella arvalla :) Kiva arvonta!
VastaaPoistalarsbe@jippii.fi
Onpa kivat purkit! :) Yhdellä arvalla mukana.
VastaaPoistaannesavol (at) gmail.com
Mukana kahdella arvalla. Ihanat purnukat. satukor@jippii.fi
VastaaPoistaAivan ihanat !!!! Osallistun yhdellä arvalla riikkaho@gmail.com
VastaaPoistaMukanan kahdella arvalla :). eija.rouvali@saunalahti.fi
VastaaPoistamarjo51
VastaaPoistayhdellä arvalla mukana
Osallistuisin kahdella arvalla :)
VastaaPoistaKahdella arvalla taas kokeillaan onnea :)
VastaaPoistaPirteitä purkkeja. Yhdellä arvalla mukana.
VastaaPoistaPirteitä purkkeja. Yhdellä arvalla mukana.
VastaaPoistakolme arpaa.
VastaaPoistaterveys1 (at) wippies.fi
Onpas kivat! Osallistun kolmella arvalla!
VastaaPoistaholopaisen_veera [at] luukku.com
kolmella osallistun.
VastaaPoistamariestrange(at)hotmail.com
Kolmella mukana.voke1@luukku.com
VastaaPoistaYhdellä arvalla mukana toki ollaan
VastaaPoistakaimasika at gmail.com
Yhdellä arvalla mukana :)
VastaaPoistakuiskaa@gmail.com
Kolmella mukana :) irmeli.nieminen@hotmail.com
VastaaPoistaIhania. Kolmella arvalla mukana :)
VastaaPoistaTosi ihania! Kolmella mukana <3
VastaaPoistajelena.nieminen@hotmail.com
Kahdella arvalla mukana, ihanassa arvonnassa. :)
VastaaPoistaKylläpä on ihana arvonta :) kolme arpaa mulle, kiitos!
VastaaPoistapia1972 at luukku.com
Onpas kiva arpajaisvoitto! Mukana kahdella arvalla
VastaaPoistamarialuok(at)gmail.com
Aivan huippuidis, ärsyttää sellaiset astiat joihin on valmiiksi kirjoitettu joku teksti. Ei sitten viitsi laittaa sokeria sellaiseen purnukkaan missä lukee vaikka kahvia... Nämä on vielä kauniisti muotoillutkin.
VastaaPoistaKahdella arvalla osallistun ja toivon että onnetar on suosiollinen
pauleceb(at)gmail.com
Kahdella arvalla mukana!
VastaaPoistat:Mariah
mariah-79(at)suomi24.fi
Kaks arpaa kiitos! Ja tarjotin purkkien alla on huippu, mistä se mahtaa olla? Joku vanha ihanuus tietysti.
VastaaPoistaCalGirl
voi kumpa onni suosisi, 3:lla arvalla mukana.
VastaaPoistaterhi.saavalainen@elisanet.fi
Mukana arvonnassa! Päivi S
VastaaPoistaNäppärä keksintö
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana
sampsapie(at)gmail.com
Kahdella arvalla mukana ihanassa arvonnassa <3 Aurinkoista viukonloppua sinulle :)
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana, tosi kätevä keksintö
VastaaPoistajanttarainen(at)luukku.com
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaSuperhyvä idea, miksi sen tekstin pitäisi olla valmiina...
VastaaPoistakristapasm(AT)gmail.com
Niin ja kaksi arpaa
Minulle kelpaisi, suloisia ja tosi toimiva ajatus.
VastaaPoistaKahdella arvalla olen mukana
nellakos(at)gmail.com
Arvalla mukana
VastaaPoistaarskari(AT)gmail.com
Arvonnassa mukana• ihania purnukoita!
VastaaPoistaMukana yhdellä arvalla, söpöjä kipposia
VastaaPoistameretekos(at)gmail.com
Yhdellä arvalla jos vielä ehtii <3
VastaaPoista