Hi you all! I am back home and this week at Kotiliesi blog I wanted to try if I was able to do some decorative items out of concrete.
Hei vaan kaikille! Olen taas takaisin kotona ja tällä viikolla Kotiliesi-blogissa halusin kokeilla, osaisinko tehdä koriste-esineitä betonista.
I made e.g. some tealight candle holders which came out pretty nice I think. Have a nice weekend! I will post about Warsaw a little bit and there will be a new raffle coming up too, so stay tuned!
Tein mm. muutamia tuikkukynttilöille tarkoitettuja kynttilänjalkoja, jotka onnistuivat minusta aika hyvin. Mukavaa viikonloppua kaikille! Postailen hiukan Varsovasta ja uusi arvontakin on alkamassa, joten pysy kuulolla!


How clever you are!
VastaaPoistaI look forward to photos of Warsaw.
Linda
Hienoja! Betonissa on jotain yksinkertaisen kaunista.
VastaaPoistaThanks Linda and I will post some photos of Warsaw soon :-) Have a nice weekend!
VastaaPoistaKiitos Jenni. Olen ihan samaa mieltä, betonissa on jotain rouhean kaunista yksinkertaisuutta, josta pidän tosi paljon. Mukavaa viikonloppua!
Nättejä ovat! Sinä se jaksat tehdä kaikkea kivaa :)
VastaaPoistaKiitos Tuija ja näitä on kyllä tosi kiva tehdä, kannattaa kokeilla! Mä ainakin jäin tähän touhuun ihan koukkuun ja uusia betonikoriste-malleja on jo suunnitteilla... :-)
VastaaPoistaBetoni on kaikessa yksinkertaisuudessaan hieno elementti :) Rouheutta ja kauneutta samassa paketissa!
VastaaPoistaJuu niin on Sirpa :-) Ihastuin myös siihen, miten betonin pinta vaihtelee jokaisessa tekemässäni esineessä. Aivan huippua!
VastaaPoistaTosi kauniita! :)
VastaaPoistaKiitos Jonna :-)
VastaaPoista