2014-04-15

Suvimarja Lifestyle puoti and new raffle - ARVONTA!


This spring is full of raffles here in my blog and now that the previous raffle ended it's time to start another nice raffle for you guys.

Have you heard of Suvimarja Lifestyle puoti which is located close to Padasjoki? Suvimarja is open everyday this Easter week. During spring Suvimarja is open fri-sun and from June the 1st every day till the end of August.

Tämä kevät on täynnä arvontoja täällä blogissani ja nyt kun edellinen arvonta päättyi, niin onkin jo aika startata seuraava kiva arvonta.

Oletko kuullut Suvimarja Lifestyle puodista, joka sijaitsee lähellä Padasjokea? Suvimarja on avoinna joka päivä tällä Pääsiäisviikolla, muutoin Suvimarja on avoinna keväällä pe-su ja 1.6 alkaen joka päivä aina elokuun loppuun saakka


I have been at Suvimarja couple of times before and it was some weeks back when I was heading to Jyväskylä that I decided to visit Suvimarja again.
Often times we drive to Jyväskylä so late that this store is already closed but this time we were so early that I was able to visit here.

Olen käynyt Suvimarjassa muutaman kerran aikaisemminkin ja kun tässä muutama viikko sitten olin menossa Jyväskylään päätin taas käydä Suvimarja-Lifestyle liikkeessä.
Monesti ajamme Jyväskylään niin myöhään illalla, että liike on jo kiinni, mutta tällä kertaa olimme liikenteessä sen verran aikaisemmin, että pääsin käymään täällä.


Already at the front porch you can feel the warm and cozy atmosphere of this store. There are flowers and beautiful decorational items
already outside the store to invite you to go in.

Jo etuterassilla voit tuntea tämän liikkeen lämpimän ja kotoisan tunnelman. Kauniita kukkia ja koriste-esineitä on jo liikkeen
ulkopuolella houkuttelemassa sinua itse liikkeeseen.



And when you walk into this old stone cowhouse you can find so many things for your home and for yourself since Suvimarja Lifetyle store sells furniture, lamps, decorational items, clothing, shoes, accessories and farm products to mention some of the items.

Ja kun kävelet sisään tähän vanhaan kivinavettaan voit löytää paljon kaikkea ihanaa kotiisi ja itsellesi, sillä Suvimarja Lifestyle puoti myy huonekaluja, lamppuja, koriste-esineitä, huonekaluja, vaatteita, kenkiä, huiveja, laukkuja ja tilan tuotteita, tässä nyt joitakin mainitakseni.



There is so much to see and so many beautiful things to get for yourself or as a gift in this store.

Tässä liikkeessä on niin paljon kaikkea nähtävää ja niin paljon kaikkea kaunista, jota voi hankkia itselleen tai lahjaksi.



I really love all the rustic things they sell here like those chairs and baskets and the wooden furniture.

Pidän tosi paljon kaikista hiukan rustiikkisista tuotteista, joita täällä on myynnissä, kuten nuo tuolit ja korit ja puiset huonekalut.





At Suvimarja Lifestyle puoti you can also buy clothing, shoes and accessories.

Suvimarja Lifetyle puodissa voit tosiaan ostaa myös vaatteita, kenkiä ja asusteita.



I myself fell in love with all the shoes, leather bags and scarves. I ended up buying those Cream leather boots you can see in the photo at the left.

Minä itse ihastuin kaikkiin kenkiin, nahkalaukkuihin ja huiveihin. Päädyinkin lopulta ostamaan nuo vasemmassa kuvassa näkyvät Creamin nahkaiset nilkkurit.



So many pretty scarves to choose from. So dangerous for a person who happens to love scarves!

Niin paljon kauniita huiveja valittavana. Aika vaarallinen paikka ihmiselle, joka sattuu rakastamaan huiveja!


The fitting room was so rustic and that old bed, how beautiful was that!

Sovituskoppikin oli ihan rustiikki ja tuo vanha sänky, miten kaunis!


Upstairs you could find e.g. some farm products. The owner's of Suvimarja also have a huge farm called Keinuhongan tila and they sell their fresh meat among other farm products at the 2nd floor.

Yläkerrasta löytyy mm. tilatuotteita. Suvimarjan omistajilla on myös suuri Keinuhongan tila ja tilan tuoretta pihvilihaa sekä muita ruokatuotteita on tarjolla puodin toisesta kerroksesta.


You can even get fresh eggs from here.

Täältä voit jopa tuoreita kananmunia.


And of course some bread.

Ja tietenkin myös leipää.



And then you can also find some Musta 5101 products like dishwashing liquid, dishcloths and dishbrushes.

Ja täältä löytyy myös Musta 5101 tuotesarjan tuotteita, kuten astianpesuainetta, tiskirättejä ja tiskiharjoja.


And you may already guess that Suvimarja Lifestyle puoti wanted to give some of these musta5101 products for a raffle! You can check them out here.

Ja saatattekin jo arvata, että Suvimarja Lifestyle puoti halusi antaa muutamia näistä must5101 tuotteista arvottavaksi! Tuotteisiin voit tutustua myös täällä.


So the winner will get one musta5101 dishwashing liquid, one dishcloth (machine washable and reusable) and one dishbrush. You can participate by leaving a comment and by doing so you get one ticket. You get two tickets if you are or become a reader of my blog and three tickets if you also go and like Suvimarja Lifestyle Puoti Facebook pages.

Good luck with the raffle which ends on April the 24th.

Eli voittaja saa yhden musta5101 käsitiskiaineen, yhden tiskirätin (konepestävän ja uudelleenkäytettävän) sekä yhden tiskiharjan. Osallistua voit jättämällä kommentin, jolloin saat yhden arvan. Kaksi arpaa saat, jos olet tai tulet blogini lukijaksi ja  kolme, jos käyt vielä tykkäämässä Suvimarja Lifestyle Puodin Facebook sivuja.

Onnea arvontaan, joka päättyy 24.4.


P.S. On this coming Saturday April the 19th there will be Easter Market at Keinuhongan tila (same place as Suvimarja) from 10am- to 5pm.

They will have open house at the farm that day and there will also be Pop up hamburger grill, wooden handicrafts, cards, fish, bread and fresh flowers available from their own booths. Also pony riding and a raffle.

So if you happen to be in or close to this area at that time you may want to go and visit here!


P.S. Tänä tulevana lauantaina 19.4. Keinuhongan tilalla (siis sama paikka kuin Suvimarja) on myös pääsiäismarkkinat klo 10-15, jolloin tilalla avoimet ovet, joten pääset tutustumaan myös  sonnipoikiin.

Pihapiirissä mm.  mm. keraamiikkaa, lastenvaatteita, käsitöitä, puutöitä, puukoruja, kortteja, kalakoju, leipäkoju, kukkakioski, pop-up hampurilaisgrilli. Poniratsastusta ja arvonta.

Kannattaa käydä, jos satut olemaan tuolla seudulla!


*Blogiyhteistyö w Suvimarja Lifestyle Puoti*
 

77 kommenttia:

  1. Tosi harvoin mihinkään arvontoihin osallistun, mutta nyt oli sen verran kivat palkinnot, että pakko yrittää. Kahdella siis mukana. :)

    VastaaPoista
  2. Kahdella mukana! Mukavan rouhea pakkaussuunnittelu noissa 5101:n tuotteissa. :)

    sitruuna.unia@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Kaikilla kolmella mukana! Kyllä tuolla puodissa tunti-pari hurahtaisi helposti, vaikka eniten minua säväyttää värikkäämpi värimaailma ;)

    VastaaPoista
  4. Kaikki kolme arpaloista, kiitos!
    Hurmaavan näköinen paikka ja kiva arvontapalkinto, kelpais enemmän kuin hyvin uuteen kotiin, jonne ei ole millään löytynyt sitä oikeaa settiä :)

    VastaaPoista
  5. Kolmella arvalla olen mukana, ihanan näköinen puoti! Harmi kun sinne suuntaan ei varmaan ole lähiaikoina (koskaan?) kulkua... Ellei vaan keksi syytä ;) tanjamorte (a) gmail.com

    VastaaPoista
  6. No huh mikä paikka! Kesälomareissuun täytyy liittää tuo paikka, silloin liikutaan tuolla päin :)
    Kahdella mukana arvonnassa

    VastaaPoista
  7. Kolmella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  8. Well, Sari, this is one raffle I just must win!! This shop looks like it is just the perfect place for me, but, alas, I am not heading to Finland any time soon.
    Thanks for sharing these fun photos.
    Linda

    VastaaPoista
  9. Sari, here is my second entry. There are too many things to choose from in this shop. My husband says I would not have room to bring them all home.
    Linda

    VastaaPoista
  10. Saako tuolta kaupasta haluta kaikki? Aivan ihania tavaroita.

    Arvonnassa mukana kahdella arvalla.

    hakusanarakkaus(at)gmail.com

    VastaaPoista
  11. Yhdellä arvalla mukana. Ihana kauppa ja ihana palkinto! :)

    myytippa@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Ihania :) ollaan menosa Suvimarjaan pääsiäisenä ohikulkumatkalla. Mukana kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  13. Kolmella arvalla mukana. Iloista Pääsiäistä!

    VastaaPoista
  14. Mukana,mukana. Ihana kauppa! Yhdellä arvalla mukana. annelaukkanen09@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Iiihana kauppa :)
    Kolmella arvalla mukana
    anuroininen@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Kolmella mukaan :D

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  17. Kahdella arvalla mukana! Olisipa ihana piristys tuo palkinto :)

    tilda.vanilla@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Kahdella arvalla mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  19. Osallistun kolmella arvalla!
    holopaisen_veera [at] luukku.com

    VastaaPoista
  20. Ompa ihana puoti. Mukana yhdellä arvalla. Sofia chipmunk@hotmail.fi

    VastaaPoista
  21. olen käynyt tuolla puodissa ja voin sanoa että mahtava on!!!
    yhdellä arvalla tavoittelen ihanaa palkintoa!!!=)
    arja.katariina@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. ihanalta liikkeeltä vaikuttaa!!!jos kesällä poikkeis!!=)
    yhdellä mukana!!!
    pilkku10@hotmail.fi

    VastaaPoista
  23. Onpa herkku arvonta! 3:lla arvalla matkaan! honskuinen@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  25. Ihanat kuvat, mutta niin kaunis on paikkakin!
    Vintagekorttejani on tuolla myynnissä!
    Kolmella arvalla mukaan;-))m

    Linkitin tämän blogiini:
    http://leikkaan.blogspot.fi/2014/04/paasiaismarkkinoille.html

    VastaaPoista
  26. Kivan näköinen puoti!Kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  27. Yhdellä arvalla mukana. Niin kaunis puoti :)

    VastaaPoista
  28. Ihana arvonta ja kahdella mukaan.

    VastaaPoista
  29. yhdellä mukana jälleen !

    riikkaho@gmail.com

    VastaaPoista
  30. Kahdella arvalla mukaan! Aivan ihania ja kodikkaita tavaroita!!

    VastaaPoista
  31. ihana arvonta kolmella mukaan. Hyvää Pääsiäistä!

    terveys1 (at) wippies.fi

    VastaaPoista
  32. Kolmella arvalla mukaan kivaan arvontaan.

    VastaaPoista
  33. kolmella mukavaan arvontaan osallistun.

    mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  34. Kivan näköisiä tuotteita ja mukavan näköinen paikka. Mukana arvonnassa.
    -Sari-

    VastaaPoista
  35. Kahdella arvalla mukana. Terv Vuokkoellen

    VastaaPoista
  36. Ihana putiikki! Mukana kolmella arvalla :)
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  37. Ihania tuotteita,varsinkin nuo tähtihuivit!!
    Kahdella arvalla mukana ;-)

    VastaaPoista
  38. Kolmella arvalla mukana,nämä sopisi uudistuvaan keittiöön loppusilaukseksi ^_^

    mewamili@gmail.com

    VastaaPoista
  39. Upean näköinen paikka. Kiitos vinkistä ja ihanasta arvonnasta. Yhdellä arvalla mukana.

    VastaaPoista
  40. Nätin näköisiä tavaroita. Kolmella arvalla mukaan.

    VastaaPoista
  41. Yhdellä arvalla mukana kivassa arvonnassa.
    -RK-

    VastaaPoista
  42. Kaunista tavaraa, mukana kahdella, sillä tykkään fb:ssa

    VastaaPoista
  43. Kolmella arvalla mukana! :)

    paradisesearching.blogspot.com

    VastaaPoista
  44. Ihanan näköinen paikka! Täytyypä muistaa, jos joskus tuonne päin eksyy. Kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  45. Näyttääpä mukavalta tuo paikka! Ja minähän huomaan, että saan olla ihan kolmella arvalla mukana.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Hienoja kuvia, ihana kauppa. Yhdellä arvalla mukana.
    minnapo1(at)gmail.com

    VastaaPoista
  47. Jälleen uusi soma puoti, jossa mielelläni kävisin. Kolme arpaa, kiitos :)

    VastaaPoista
  48. Osallistun arvontaan yhdellä arvalla.
    Nimimerkki Neiti Kesäheinä

    VastaaPoista
  49. Kiva arvonta, 1 arpa.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Kahdella arvalla mukana, ihana puoti tuollahan pitää lähteä käymään!

    VastaaPoista
  51. Arvalla mukana. riitta.raitanen(at)sakyla.fi

    VastaaPoista
  52. Heip! Kolmas kerta toden sanoo siis mukana triplana. Kiva blogi sulla! Upeat kuvat!

    VastaaPoista
  53. Yhdellä mukana kisassa, kivanoloinen putiikki :) vickan27(a)gmail.com

    VastaaPoista
  54. Ihana arvonta, kahdella arvalla mukana! linnuton.puu@hotmail.com

    VastaaPoista
  55. Jenni nakki85@hotmail.com18. huhtikuuta 2014 klo 15.07

    Tosi mahtava paikka, vautsi, ihmettelen miten tälläset ei tule helposti tietoon, kiitti vinkistä!

    VastaaPoista
  56. näyttääpä kivalta paikalta. osallistun arvonaan, 2arpaa:)

    irmeli.nieminen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  57. kolmella arvalla mukana :-)
    anniina.nirhamo@gmail.com

    VastaaPoista
  58. Voi nghhhh, sulla on kyllä ihan parhaat arvonnat aina ihan parhaan blogin lisäksi :D Mä oon näitä tuotteita jo aika kauan himoinnut itselleni. Kolme arpaa toki ^_^
    kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista
  59. Yhdellä arvalla mukana :)
    joszu94@hotmail.com

    VastaaPoista
  60. Yhdellä arvalla tavoittelisin palkintoa.
    sinilintu_(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  61. Yhdellä arvalla mukana
    jlikkuna@gmail.com

    VastaaPoista
  62. oi, aivan ihania tuotteita, mökille ja kotiin löytyisi sylillinen kaunista. mukana arvonnassa tällä yhdellä painokkaalla arvalla :-)
    t. sari oulusta

    VastaaPoista
  63. Kaikki kolme arpaa käyttöön kun on näin mahtava palkinto :)
    johannamapy@gmail.com

    VastaaPoista
  64. Keinuhongan tila sijaitsee onneksi melko lähellä kotiamme. Siellä tulee käytyä usein. Ihanaa, kun tieto tästä mukavasta putiikista on levinnyt laajalti.

    VastaaPoista
  65. Hei.
    Ihana paikka. Täytyy kesällä käydä!
    Arvonnassa mukana.

    T. Elli

    VastaaPoista
  66. Kolmella arvalla osallistun :-) Aivan ihanalta kauppapaikalta näyttää tuo puoti!

    Kevätterkuin, Jelena/jelena.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  67. Mukana arvonnassa yhdellä arvalla
    pauleceb(at)gmail.com

    VastaaPoista
  68. Ihana kauppa, voi kun olisi vähän lähempänä...
    kahdella arvalla mukana

    kristapasm(at)gmail.com

    VastaaPoista
  69. Onpa unelmainen kauppa! Tuolta löytyisi itsellekin yhtä jos toista :D Arvonnassa mukana kolmella arvalla.

    teekoo81(at)gmail.com

    VastaaPoista
  70. marjo51
    mukana yhdellä arvalla

    VastaaPoista
  71. Kahdella arvalla mukana.
    Kodikkaan oloinen puoti, eiköhän tuolta löytyisi yhtä jos toistakin ihanaa.

    janttarainen(AT)luukku.com

    VastaaPoista
  72. Kolme arpaa!
    isontalonpoikii@gmail.com

    VastaaPoista
  73. Kaksi arpaa minulla kisassa

    marialuok(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  74. Mukana yhdellä arvalla, kiva on palkinto. Tyyliä keittiöön

    arskari(at)gmail.com

    VastaaPoista
  75. 1 arpa minulla arvonnassa. Onpas idyllinen puoti.

    miljakos(at)gmail.com

    VastaaPoista