2014-04-27

New raffle - uusi arvonta!


I think I promised a new raffle already yesterday but the weather has been so gorgeous that I haven't much stayed inside and not even touched my computer until now. But here it is - another raffle and I think this is so nice!

A charming store Lillan in Salo and the lovely owners gave me this really cute black and white set to raffle. At Lillan you can find nice things for your home and also nice shoes, accessories and clothing e.g. from my favorite Cream.



Taisin luvata teille jo eilen uutta arvontaa, mutta kun tuo sää on ollut niin mahtava, niin enhän minä ole malttanut juuri sisällä olla enkä ole tietokoneeseenkaan koskenut ennen kuin just nyt. Mutta tässä se nyt tulee - uusi arvonta ja minusta tämä on ihan huippukiva!

Ihastuttava sisustusliike Lillan Salosta ja sen ihanat omistajat antoivat minulle tämän kauniin setin arvottavaksi. Lillanista löydät kaikkea kaunista kotiin ja lisäksi kauniita kenkiä, asusteita sekä vaatteita mm. minun suosikkini Creamin mallistosta.


It includes two black and white + two-sided placemats, one huge set of napkins, set of black and white vintage paper straws, black and white paper baking cups and a funny Skafferi metal sign.

You can participate as usual. You get one ticket by leaving a comment, you get two if you are or become a reader of my blog and three if you also go and like Lillan's Facebook-pages.

Good luck! This raffle ends May the 9th.



Se sisältää kaksi mustavalkoista ja kaksipuoleista tablettia, jättisuuren lautasliinasetin, mustavalkoisia pillejä, mustavalkoisia leivosvuokia ja hauskan Skafferi metallikyltin.

Voit osallistua arvontaan kuten ennenkin. Saat yhden arvan jättämällä kommentin, kaksi arpaa saat, jos olet tai tulet blogini lukijaksi ja kolme, jos käyt myös tykkäämässä Lillanin Facebook-sivuja.

Onnea arvontaan! Tämä arvonta loppuu 9.5.


*Blogiyhteistyö w Lillan*

77 kommenttia:

  1. Yhdellä arvalla mukana :)
    kuiskaa@gmail.com

    VastaaPoista
  2. On kyllä taasen tosi kiva arvonta. Kolmella arvalla ilomielin mukana.

    tiia68@gmail.com

    http://minakokeski-ikainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kolmella arvalla mukana. Kauniita juttuja :)
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Kolmella mukaan.

    terveys1 (at) wippies.fi

    VastaaPoista
  5. Kolmella arvalla mukaan tavoittelemaan kivaa palkintoa.

    VastaaPoista
  6. Another good raffle. Hope I win!
    Linda

    VastaaPoista
  7. Sari,
    Here is my second entry. Would love to win this one.
    Linda
    bradyshouse1@yahoo.com

    VastaaPoista
  8. Voi miten ihana palkinto. Kolmella arvalla sitä tavoittelen.

    : )

    tikkelperi@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Yritetäänpäs voittoa kahdella arvalla!

    VastaaPoista
  10. Kahdella arvalla mukaan tavoittelemaan palkintoa.

    VastaaPoista
  11. Kahdella mukana :) Säästä kannattikin nauttia täysillä, kun nyt vapuksikin jo lupailtiin vähän epä vakaisempaa

    VastaaPoista
  12. Kahdella arvalla lähdetty mukaan :)

    VastaaPoista
  13. Kaikki kolme arpaa käyttöön ^_^

    mewamili@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Onpas ihania! Kolmella arvalla mukana!

    ps. haluaisitko tykätä mun Tina-Interiorsin Facebook-sivusta Facebook.com/Tinasinteriors?

    VastaaPoista
  15. kaikilla kolmella, kiitos.
    mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Kiva palkintosetti! Mukana kolmella arvalla.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  17. osallistun kahdella arvalla :)

    VastaaPoista
  18. Aivan ihana arvonta :)
    kahdella arvalla mukaan.

    T. Tiina

    VastaaPoista
  19. Kahdella mukana.
    Kivat palkinnot...

    VastaaPoista
  20. Ihania!
    Yhdellä arvalla mukana.
    (mirva.johanna.koivisto@gmail.com)

    VastaaPoista
  21. Mainio arvonta näin juhlaputken keskelle, kolmella arvalla mukana :) Aurinkoista maantaita!

    VastaaPoista
  22. Yhdellä arvalla osallistuisin. =) Ihanaa kevättä. lamerinquecit@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Oi, hirmu kivoja! Osallistun arvalla, josko kesäpesän kesänavauskemuihin saisi vähän juttuja. :)

    VastaaPoista
  24. Ihania! Yhdellä arvalla mukana:)

    VastaaPoista
  25. Kahdella arvalla mukaan! sopeutuja(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Kahdella mukana! Ihanat arvontavoitot tiedossa voittajalle :)

    VastaaPoista
  27. Kolmella arvalla messissä :D

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  28. Yhdellä arvalla mukaan!
    ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista
  29. Nyt on kyllä palkinnot niin minun mieleen, että mukana ollaan arvonnassa:) Kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  30. Oih, mustavalkoraita, tuo suuri rakkauteni ^_^ Kolme arpaa kiitos. kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista
  31. Ihania! Yhdellä arvalla mukana=)

    VastaaPoista
  32. Yhdellä arvalla mukana. :)
    joszu94(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  33. Kivoja juttuja taas :)
    Yhdellä arvalla mukana
    -Sari-

    VastaaPoista
  34. Kahdella arvalla koittamassa onnea tässäkin arvonnassa ! :)

    irmeli.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. Yritetäänpäs taas onnea..eli kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  36. Kolmella mukana<3 :) jelena.nieminen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  37. Kahdella arvalla mukana, tykkään fb:ssa kaimaen1 at luukku.com

    VastaaPoista
  38. kahdella arvalla mukana
    pinneli@luukku.com

    VastaaPoista
  39. Kolmella arvalla mukana :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  40. Yhdellä arvalla mukaan. katjatam@gmail.com

    VastaaPoista
  41. ja jälleen yhdellä arvalla

    riikkaho@gmail.com

    VastaaPoista
  42. marjo 51
    yhdellä arvalla mukana

    VastaaPoista
  43. Onpa kaunis mustavalkoinen setti :) Kolmella mukana.
    johannamapy@gmail.com

    VastaaPoista
  44. 1 arpa!:) linnuton.puu@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Kahdella arvalla mukana
    pauleceb(at)gmail.com

    VastaaPoista
  46. Kahdella arvalla lähden mukaan!
    annisaari@hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Oi miten kiva arvonta! Yhdellä arvalla mukana. Päivi S

    VastaaPoista
  48. Kahdella arvalla mukana kivassa kisassa!
    janttarainen(AT)luukku.com

    VastaaPoista
  49. Osallistun yhdellä arvalla.
    Nimimerkki Neiti Kesäheinä

    VastaaPoista
  50. Kiva arvonta, 1 arpa.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  51. Kahdella arvalla mukana.
    kristapasm(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  52. Kahdella arvalla osallistun

    nellakos(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  53. Mukana kahdella arvalla
    sampsapie(at)gmail.com

    VastaaPoista
  54. Minäkin kisaamassa kahdella arvalla
    marialuok(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  55. Arvalla mukana
    arskari(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  56. 1 arpa mulla
    miljakos(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  57. yhdellä arvalla mukana mukavassa arvonnassa. TANNI tanja.sar@luukku.con

    VastaaPoista
  58. Yhdellä arvalla mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  59. kahdella arvalla minäkin mukana

    VastaaPoista
  60. Kaksi arpaa kiitos :)

    kioto

    VastaaPoista
  61. Kahdella arvalla mukana :) Ihana palkinto!

    VastaaPoista
  62. Yhdellä arvalla mukana. t: Iina

    VastaaPoista
  63. Kahdella arvalla mukana. Kiitos arvonnasta :) t. huokailija (anselma1@luukku.com)

    VastaaPoista
  64. Kahdella arvalla mukana. T Päivi H-L

    VastaaPoista
  65. kaksi arpaa ja peukut pystyyn. Ihana palkinto!

    VastaaPoista
  66. Yhdellä arvalla mukana.
    -RK-

    VastaaPoista
  67. Kaikilla kolmella mukana! Kaunis arpapalkinto! :D

    VastaaPoista
  68. Minäkin mukaan! Kävis meidän keittiön verhojen sävyyn :)
    napero(at)meininki.net

    VastaaPoista
  69. Mahtavaa! Kiitos arvonnasta! Tuotteet Tulis kylla kayttoon!

    VastaaPoista