I think I promised a new raffle already yesterday but the weather has been so gorgeous that I haven't much stayed inside and not even touched my computer until now. But here it is - another raffle and I think this is so nice!
A charming store Lillan in Salo and the lovely owners gave me this really cute black and white set to raffle. At Lillan you can find nice things for your home and also nice shoes, accessories and clothing e.g. from my favorite Cream.
Taisin luvata teille jo eilen uutta arvontaa, mutta kun tuo sää on ollut niin mahtava, niin enhän minä ole malttanut juuri sisällä olla enkä ole tietokoneeseenkaan koskenut ennen kuin just nyt. Mutta tässä se nyt tulee - uusi arvonta ja minusta tämä on ihan huippukiva!
Ihastuttava sisustusliike Lillan Salosta ja sen ihanat omistajat antoivat minulle tämän kauniin setin arvottavaksi. Lillanista löydät kaikkea kaunista kotiin ja lisäksi kauniita kenkiä, asusteita sekä vaatteita mm. minun suosikkini Creamin mallistosta.
It includes two black and white + two-sided placemats, one huge set of napkins, set of black and white vintage paper straws, black and white paper baking cups and a funny Skafferi metal sign.
You can participate as usual. You get one ticket by leaving a comment, you get two if you are or become a reader of my blog and three if you also go and like Lillan's Facebook-pages.
Good luck! This raffle ends May the 9th.
Se sisältää kaksi mustavalkoista ja kaksipuoleista tablettia, jättisuuren lautasliinasetin, mustavalkoisia pillejä, mustavalkoisia leivosvuokia ja hauskan Skafferi metallikyltin.
Voit osallistua arvontaan kuten ennenkin. Saat yhden arvan jättämällä kommentin, kaksi arpaa saat, jos olet tai tulet blogini lukijaksi ja kolme, jos käyt myös tykkäämässä Lillanin Facebook-sivuja.
Onnea arvontaan! Tämä arvonta loppuu 9.5.
*Blogiyhteistyö w Lillan*


Yhdellä arvalla mukana :)
VastaaPoistakuiskaa@gmail.com
Kahdella arvalla mukana ollaan :)
VastaaPoistaOn kyllä taasen tosi kiva arvonta. Kolmella arvalla ilomielin mukana.
VastaaPoistatiia68@gmail.com
http://minakokeski-ikainen.blogspot.fi/
Kolmella arvalla mukana. Kauniita juttuja :)
VastaaPoistapostin.tuomaa@gmail.com
Kolmella mukaan.
VastaaPoistaterveys1 (at) wippies.fi
Kolmella arvalla mukaan tavoittelemaan kivaa palkintoa.
VastaaPoistaAnother good raffle. Hope I win!
VastaaPoistaLinda
Sari,
VastaaPoistaHere is my second entry. Would love to win this one.
Linda
bradyshouse1@yahoo.com
Voi miten ihana palkinto. Kolmella arvalla sitä tavoittelen.
VastaaPoista: )
tikkelperi@gmail.com
Yritetäänpäs voittoa kahdella arvalla!
VastaaPoistaKahdella arvalla mukaan tavoittelemaan palkintoa.
VastaaPoistaKahdella mukana :) Säästä kannattikin nauttia täysillä, kun nyt vapuksikin jo lupailtiin vähän epä vakaisempaa
VastaaPoistaKolmella arvalla mukana! :)
VastaaPoistaKahdella arvalla lähdetty mukaan :)
VastaaPoistaKaikki kolme arpaa käyttöön ^_^
VastaaPoistamewamili@gmail.com
Onpas ihania! Kolmella arvalla mukana!
VastaaPoistaps. haluaisitko tykätä mun Tina-Interiorsin Facebook-sivusta Facebook.com/Tinasinteriors?
kaikilla kolmella, kiitos.
VastaaPoistamariestrange(a)hotmail.com
Kiva palkintosetti! Mukana kolmella arvalla.
VastaaPoistas.kansakoski(at)luukku.com
osallistun kahdella arvalla :)
VastaaPoistaAivan ihana arvonta :)
VastaaPoistakahdella arvalla mukaan.
T. Tiina
Kahdella mukana.
VastaaPoistaKivat palkinnot...
Ihania!
VastaaPoistaYhdellä arvalla mukana.
(mirva.johanna.koivisto@gmail.com)
Mainio arvonta näin juhlaputken keskelle, kolmella arvalla mukana :) Aurinkoista maantaita!
VastaaPoistaYhdellä arvalla osallistuisin. =) Ihanaa kevättä. lamerinquecit@gmail.com
VastaaPoistaOi, hirmu kivoja! Osallistun arvalla, josko kesäpesän kesänavauskemuihin saisi vähän juttuja. :)
VastaaPoistaIhania! Yhdellä arvalla mukana:)
VastaaPoistaKahdella arvalla mukaan! sopeutuja(at)hotmail.com
VastaaPoistaKahdella mukana! Ihanat arvontavoitot tiedossa voittajalle :)
VastaaPoistakolmella arvalla mukana :-)
VastaaPoistaKolmella arvalla messissä :D
VastaaPoistaunelmiaonnesta(at)gmail.com
Yhdellä arvalla mukaan!
VastaaPoistaninuska76@luukku.com
Nyt on kyllä palkinnot niin minun mieleen, että mukana ollaan arvonnassa:) Kahdella arvalla.
VastaaPoistaOih, mustavalkoraita, tuo suuri rakkauteni ^_^ Kolme arpaa kiitos. kaljukeiju@gmail.com
VastaaPoistaIhania! Yhdellä arvalla mukana=)
VastaaPoistaYhdellä arvalla mukana. :)
VastaaPoistajoszu94(at)hotmail.com
Kivoja juttuja taas :)
VastaaPoistaYhdellä arvalla mukana
-Sari-
Kahdella arvalla koittamassa onnea tässäkin arvonnassa ! :)
VastaaPoistairmeli.nieminen@hotmail.com
Yritetäänpäs taas onnea..eli kahdella arvalla mukana!
VastaaPoistaKolmella mukana<3 :) jelena.nieminen(at)hotmail.com
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana, tykkään fb:ssa kaimaen1 at luukku.com
VastaaPoistakahdella arvalla mukana
VastaaPoistapinneli@luukku.com
Kolmella arvalla mukana :)
VastaaPoistanetteri@gmail.com
Yhdellä arvalla mukaan. katjatam@gmail.com
VastaaPoistaja jälleen yhdellä arvalla
VastaaPoistariikkaho@gmail.com
marjo 51
VastaaPoistayhdellä arvalla mukana
Onpa kaunis mustavalkoinen setti :) Kolmella mukana.
VastaaPoistajohannamapy@gmail.com
Kahdella mukana :)
VastaaPoista1 arpa!:) linnuton.puu@hotmail.com
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana
VastaaPoistapauleceb(at)gmail.com
Kahdella mukana :)
VastaaPoistaKahdella arvalla lähden mukaan!
VastaaPoistaannisaari@hotmail.com
Oi miten kiva arvonta! Yhdellä arvalla mukana. Päivi S
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana kivassa kisassa!
VastaaPoistajanttarainen(AT)luukku.com
Osallistun yhdellä arvalla.
VastaaPoistaNimimerkki Neiti Kesäheinä
Kiva arvonta, 1 arpa.
VastaaPoista-minttu47-
minttu47@gmail.com
Kahdella arvalla mukana.
VastaaPoistakristapasm(AT)gmail.com
Kahdella arvalla osallistun
VastaaPoistanellakos(AT)gmail.com
Mukana kahdella arvalla
VastaaPoistasampsapie(at)gmail.com
Minäkin kisaamassa kahdella arvalla
VastaaPoistamarialuok(AT)gmail.com
Arvalla mukana
VastaaPoistaarskari(AT)gmail.com
1 arpa mulla
VastaaPoistamiljakos(AT)gmail.com
Kahdella mukana :) .
VastaaPoistayhdellä arvalla mukana mukavassa arvonnassa. TANNI tanja.sar@luukku.con
VastaaPoistaYhdellä arvalla mukana arvonnassa.
VastaaPoistakahdella arvalla minäkin mukana
VastaaPoistaKolmella arvalla mukaan! :)
VastaaPoistaKaksi arpaa kiitos :)
VastaaPoistakioto
Kahdella arvalla mukana :) Ihana palkinto!
VastaaPoistaYhdellä arvalla mukana. t: Iina
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana. Kiitos arvonnasta :) t. huokailija (anselma1@luukku.com)
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana. T Päivi H-L
VastaaPoistakaksi arpaa ja peukut pystyyn. Ihana palkinto!
VastaaPoistaYhdellä arvalla mukana.
VastaaPoista-RK-
Kaikilla kolmella mukana! Kaunis arpapalkinto! :D
VastaaPoistaKahdella arvalla mukana :)
VastaaPoistaMinäkin mukaan! Kävis meidän keittiön verhojen sävyyn :)
VastaaPoistanapero(at)meininki.net
Mahtavaa! Kiitos arvonnasta! Tuotteet Tulis kylla kayttoon!
VastaaPoista