Today I posted about Christmas themed baking in my Christmas blog.
Tänään postailin joulublogissa aiheesta joululeivonta. Käy kurkkaamassa, siellä on nimittäin yksi aivan ihana kuppikakkuohjekin jaossa!
And for my own suprise I even made a gingerbread house (after many years and many fallen Moomin gingerbread houses)... :-) This is made with three parts and you can even put a candle behind it to give some extra light. Isn't it cute?
Have a nice Thursday!
Ja omaksi hämmästyksekseni tein jopa piparkakkutalon (monen vuoden tauon ja monen lässähtäneen Muumitalon jälkeen). Tämä on tehty kolmesta osaasta ja taakse voi laittaa kynttilän tuomaan lisävaloa. Eikös ole aika veikeä?
Mukavaa torstaita kaikille!

Hieno talo:)
VastaaPoistaKiitos Jael. Onhan se vähän hassu ja koristelutkin vähän vinkurallaan, mutta passaa meidän muutenkin vinkuraan kotiin ;-)
VastaaPoistaWau, miten upea!
VastaaPoistaKiitos Jonna ;-) Ja mukavaa loppuviikkoa sekä huomista Itsenäisyyspäivää!
VastaaPoistaNo herranjestas miten hieno!
VastaaPoistaNooh, en nyt tiedä onko ihan niin hieno Merja, mutta aika veikeä kuiteskin. Ja tuoksuu ihan liian piparilta :-)
VastaaPoistaUpea talo!
VastaaPoistaMinakin haluaisin kokeilla taas piparitaloa.Muutama vuosi sitten tein viimeksi ja se liian pehmean taikinan vuoksi heti luhistui....
Kiitos Lisay. Minullakin on ollut taukoa piparitalon teossa. Viimeksi kolme vuotta sitten USA:ssa tein Muumitalon ja se luhistui myös muutaman päivän jälkeen. Tosin siellä oli erilainen ilmankosteus, mikä ehkä vaikutti asiaan.
VastaaPoistaTämän taikinan tein niin ohueksi kuin mahdollista, jotta olisi mahdollisimman kevyt.
Vau. Hyvää itsenäisyyspäivää.
VastaaPoistaKiitos samoin hyvää itsenäisyyspäivää sinulle ja meille kaikille!!!
VastaaPoistaVoi miten kaunis talo ja koristeet!
VastaaPoistaKiitos Tarja :-)
VastaaPoista