2013-11-07

Christmas cards


This week I share some DIY Christmas card ideas on my Christmas blog . Go check them out!

Tällä viikolla jaan erilaisia DIY joulukortti-idiksiä Kotilieden joulublogissa. Käy kurkkaamassa!

 
I decorated these cards with washi-tape and then I added some text with small letter stamps.

So easy!

P.S. I have lot of photos from Tallinn waiting to be published and will share them with you soon. I also have some tips for shopping etc. So see you soon!



Nämä kortit koristelin washi-teipillä ja lopuksi lisäsin niihin tekstit pikkuleimasimilla.

Niin helppoa!

P.S. Minulla on paljon kuvia Tallinnasta odottamassa ja laitan niitä pian tänne blogiin. Mukana on myös muutamia shoppailu- yms. vinkkejä. Eli nähdään taas pian!

 

7 kommenttia:

  1. Hei LittleB. Ja myös tosi helppo idis, kannattaa kokeilla ja noita washi-teippejähän on myynnissä vaikka kuinka monissa eri kuoseissa ;-)

    VastaaPoista
  2. Tallinnaa odotellessa :)

    VastaaPoista
  3. Onpa kivoja kortteja!!
    Nyt ajattelin laistaa askartelun ja ostin Englannista toissa viikolla AIVAN ihania kortteja ;-)

    Mutta ainahan itse tehty olisi itse tehty...

    VastaaPoista
  4. Hei Tuija N. - kuvia Tallinnasta tulossa piakkoin ;-)

    Anne-Marie, nämä washi-teippikortit olivat kyllä tosi helppotekoisia, mutta täytyy sanoa, että Englannista ostetut kortit kuulostavat aivan ihanilta. Ja hei, olen täällä ihan vihreänä, että olet siellä suunnassa taas käynyt lomailemassa ;-)

    VastaaPoista
  5. Vihreää oli Englannissakin ;-)
    Oli aivan mahtava matka ja niin paljon nähtävää.Meillä oli auto käytössä koko 5 vrk ja kyllä mieheni saikin ajella ;-)
    Hyvällä asialla oli kortitkin.Niitä myytiin "English Heritage" kampanjan nimissä.

    VastaaPoista
  6. Hei Anne-Marie. Kuulostaapa kivalta matkalta! Englannissa olisi mahtava päästä juuri tuollaiselle automatkalle, no ehkä vielä joskus... ;-) Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle!

    VastaaPoista