Vielä yksi kuvakierros Lapissa. Nämä kuvat ovat ensimmäiseltä päivältä, patikointimatkaltamme kohti Kaunispään huippua ja sieltä alas todella pitkää pulkkamäkeä. Sekä lopuksi vielä ensimmäisenä iltana bongaamamme revontulet, jotka kyllä saivat suut loksahtamaan auki.
One more photo tour in Lapland. These photos are from our first day, when we walked up to the Kaunispää mountain top and then later went back down using a real long sled slope. And finally some photos of the northern lights we saw first night and which made us sigh.
Niin mahtavia tunnelmakuvia, että kaipuu Lappiin vaan kasvaa. Lumen kuorruttama maisema, rakennukset ja puut, taivaan erilaiset valoannit, oi että. Kiitos näistä siis valtavasti!
VastaaPoista~ Piia Anneli / annelivia
Hei Piia Anneli ja kiitos kommentistasi. Tuntuupa mukavalta kuulla, että pidit kuvistani. Niin ja hei, Lappi-kaipuuta poden jo minäkin ;-)
PoistaMä edelleen sanattomana katselen näitä lapinkuvia! Mieletöntä!
VastaaPoistaAurinkoa viikkoon!
Kiitos Micu. Nythän tässä jo kohta alkaa poskia kuumottamaan nämä kauniit sanat;-) Minulle on itselle ilo saada jakaa kuvia meidän Suomineitosen komeista Lappimaisemista sekä ihanista kanssammatkaajista myös, joiden kanssa tuonne päästiin ;-)
PoistaKyllä nämä sun kuvat on ihan huikeita! Parempia kuin missään Lapin matkailumainoksissa : )
VastaaPoistaJa kun revontulet on näin upeita jo kuvissakin, niin miten hienoja ovatkaan sitten luonnossa!
Aika hauska juttu, että Marko oli mut muistanut : ) Kerrohan terveisiä!
Aurinkoista viikon jatkoa!
Hei Päivi ja kiitos kauniista sanoistasi, lämmittävät kyllä kovasti mieltäni ;-) Revontulet olivat kyllä ihan huikeita ja oltiin ihan pyörällä päästämme niitä katsellessa ja kuvaillessa. Mutta arvaamaton on Lapin talvitaivas, vain yhtenä yönä koko viikon aikana revontulia näkyi, onneksi siis marssittiin ulos heti ekana yönä.
VastaaPoistaJuu, kyllä Marko sinut muisti ja kerron toki terkkuja sinulta, kun taas häntä näen ;-)
Aurinkoista viikkoa myös sinulle, täällä Varsinais-Suomessa aurinko paistelee kyllä niin komeasti, että pitänee lähteä tästä koneelta jo kohta pian ulkoilemaan. Iloiselta kuulostaa korviini myös se, että ikkunan takaa räystäistä tippuu jo vettä. Kevään merkkejä siis jo ilmassa ;-)
Upeita kuvia Sari!
VastaaPoistaKiitos Yaelian ;-)
PoistaVoi, miten ihania kuvia!
VastaaPoista-Raija-
Kiitos Raija ;-)
PoistaSiis niin upeita kuvia että!! Ei voi kuin huokailla ja haikailla. Tahtoo Lappiin..Kesällä ollaan kyllä menossa..Sitä odottaa entistä innokkaammin, kun näitä katselee :)
VastaaPoistaKiitos Anne. Niin tahdon minäkin... Arvaan, että Lappi tarjoaa elämyksiä ja ihastuttaa kesälläkin ;-)
PoistaW A U D E!
VastaaPoistaKiitos Pike ;-)
PoistaAivan upeita nuo revontulet!
VastaaPoistaHei Marita ja kiitos, revontulet olivat kyllä upea näky tällaiselle etelän ihmiselle, joka ei ole aiemmin moisia nähnyt... ;-)
VastaaPoistaAivan mielettömät kuvat revontulista, vau
VastaaPoistaKiitos Maaka ;-)
Poista