2012-12-23

Happy Holidays!


Oikein hyvää joulua kaikille niin lähelle kuin kauas!

Merry Christmas to you all near and far!

12 kommenttia:

  1. I'm wishing you a White Christmas! Hyvää Joulua koko perheelle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos samoin;-) Kaunis kuva<3

    VastaaPoista
  3. Kiitos kaikille jouluntoivotuksista! Täällä jo kovasti jännitetään huomista ja pikkuneidin oli tosi vaikea saada unenpäästä kiinni. Saas nähdä, kuinka hitaasti tunnit huomenna kuluvat, kun lahjat jaetaan vasta illalla ruoan jälkeen... ;-)

    VastaaPoista
  4. Hyvää ja Rauhallista Joulua!

    Maria @ Whitecrystalsilver.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Hei Maria ja kiitos samoin oikein rauhallista joulua sinulle!

    VastaaPoista
  6. Ihanaa aattoiltaa :) Toivottavasti pahin jännitys on jo ohi ja unikin tulee varmaan jo paljon helpommin. Meillä ainakin kaikki sammui kuin saunalyhdyt :)

    VastaaPoista
  7. Moi Heidi ja kiitos, aatto mennä hujahti nopeasti ja neitikin sippasi jo joskus kymmenen aikoihin, vaikka olimme luvanneet, että aattona saa valvoa niin myöhään kuin jaksaa... ;-)

    VastaaPoista
  8. Ihana blogi täynnä kauniita kuvia! Onnea uuteen vuoteen!

    VastaaPoista
  9. Kiitos VillaVaahtokarkki ja oikein mukavaa alkanutta uutta vuotta sinullekin!

    VastaaPoista