Kiitos kaikille jouluntoivotuksista! Täällä jo kovasti jännitetään huomista ja pikkuneidin oli tosi vaikea saada unenpäästä kiinni. Saas nähdä, kuinka hitaasti tunnit huomenna kuluvat, kun lahjat jaetaan vasta illalla ruoan jälkeen... ;-)
Ihanaa aattoiltaa :) Toivottavasti pahin jännitys on jo ohi ja unikin tulee varmaan jo paljon helpommin. Meillä ainakin kaikki sammui kuin saunalyhdyt :)
Moi Heidi ja kiitos, aatto mennä hujahti nopeasti ja neitikin sippasi jo joskus kymmenen aikoihin, vaikka olimme luvanneet, että aattona saa valvoa niin myöhään kuin jaksaa... ;-)
I'm wishing you a White Christmas! Hyvää Joulua koko perheelle!
VastaaPoistamukavaa joulunaikaa sinne:)
VastaaPoistaHyvää Joulua ! Ihana kuva.
VastaaPoistaKiitos samoin;-) Kaunis kuva<3
VastaaPoistaHyvää JOulua teille!!
VastaaPoistaKiitos kaikille jouluntoivotuksista! Täällä jo kovasti jännitetään huomista ja pikkuneidin oli tosi vaikea saada unenpäästä kiinni. Saas nähdä, kuinka hitaasti tunnit huomenna kuluvat, kun lahjat jaetaan vasta illalla ruoan jälkeen... ;-)
VastaaPoistaHyvää ja Rauhallista Joulua!
VastaaPoistaMaria @ Whitecrystalsilver.blogspot.fi
Hei Maria ja kiitos samoin oikein rauhallista joulua sinulle!
VastaaPoistaIhanaa aattoiltaa :) Toivottavasti pahin jännitys on jo ohi ja unikin tulee varmaan jo paljon helpommin. Meillä ainakin kaikki sammui kuin saunalyhdyt :)
VastaaPoistaMoi Heidi ja kiitos, aatto mennä hujahti nopeasti ja neitikin sippasi jo joskus kymmenen aikoihin, vaikka olimme luvanneet, että aattona saa valvoa niin myöhään kuin jaksaa... ;-)
VastaaPoistaIhana blogi täynnä kauniita kuvia! Onnea uuteen vuoteen!
VastaaPoistaKiitos VillaVaahtokarkki ja oikein mukavaa alkanutta uutta vuotta sinullekin!
VastaaPoista