2011-12-10

Jouluarvonta - Christmas Giveaway

Hei vaan kaikille ja toivottavasti teillä kaikilla on lähtenyt joulukuu kivasti käyntiin! Tässä vihdon lupaamani arvonta. Kyseessä on hauskat Martha Stewartin sabluunat, joilla voi koristella vaikkapa jouluisia pipareita tai keksejä ;-)

Osallistut arvontaan kommentoimalla tähän postaukseen. Yksi arpa kommentista. Voit myös halutessasi jättää ajatuksiasi siitä, miten voisin kehittää blogiani tai mitä aiheita haluaisit minun kuvaavan enemmän. Kaksi arpaa, jos olet lukijani tai liityt lukijaksi ja kolme, jos vielä linkität arvonnan omassa blogissasi ;-) Onnea arvontaan, tällä kertaa arvonta päättyy jo 14.12.2011, jotta nämä pääsevät vielä ennen joulua käyttöön.

Hi you all and I hope you have had a nice beginning of December! Here is the giveaway I promised to have. It is a set of Martha Stewart stencils, that are good for decorating christmas cookies or ginger bread cookies ;-)

You will participate with kommenting to this posting. One ticket when you comment.. You can also share your thoughts about how I can develope my blog or which topics you want me to photograph more. Two tickets, if you are a reader or become one and three, if you also link this giveaway in your own blog ;-) Good luck, the giveaway ends December 14th, so these stencils can be used before Christmas.

42 kommenttia:

  1. Osallistun :)
    Minua kiinnostaa tietenkin kirpparilöytösi. Myös kuvasi ovat kaunista katseltavaa! Mielestäni blogisi on monipuolinen ja kaunis!
    -kastehelmi

    VastaaPoista
  2. Sun blogissa on kiva ihailla kirpparilöytöjäsi. Tykkään myös tyylistäsi sisustaa. Kuvia katselemalla tulee mieleen ideoita, mitä voi tehdä omassa sisustuksessa.

    Arvonnassa mukana kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  3. Arvalla mukana. Kuviesi katselu on minunkin mieleeni, eli niitä vaan lisää =)

    VastaaPoista
  4. Tykkään blogistasi kovasti tällaisenaan. En osaa kaivata mitään muuta tänne.
    Olen arvonnassa mukana kahdella arvalla, ihana palkinto! Oikein hyvää Joulun odotusta sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
  5. Ensi kerran ihastuin kuviisi, jäin lukijakseksi heti miten.

    Kirppislöydöt ovat täälläkin lähellä sydäntä, mutta on todella mukavaa lukea kuulumisiasi. Monesti tulee luettua ne myös enklanniksikin ;D

    En muuttaisi mitään.

    Mukaan heittäydyn 3 arvalla kokeilemaan tuuria.

    Valkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
  6. Minäkin mukana arvonnassa, kahdella arvalla :) Tykkään kaikesta blogissasi. Ihanista kuvista, kirppislöydöistä ja ruoka-ohjeista :)

    VastaaPoista
  7. kahdella arvalla mukana. valokuvasi ovat kauniita.

    VastaaPoista
  8. kahdella arvalla mukana, ihanat sablunat =)

    VastaaPoista
  9. Kahdella arvalla mukana. Tykkään ihanista kuvistasi. On mukavaa, että aiheet ovat monipuolisia. Sisustus- ja kirpparijutut ovat kivoja. Myös tuunaukset kiinnostavat.

    VastaaPoista
  10. Kahdella mukana :) mä olen huono antamaan mitään "kritiikkiä", yleensä lukemani blogit ovat ihania juuri sellaisenaan :)

    VastaaPoista
  11. Kovasti tykkään minäkin blogistasi juuri tällaisena, sinun näköisenäsi. ;)

    Kahden arvan voimin mielelläni mukana arvonnassa.

    Ihania joulukuun päiviä sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
  12. Yhdyn edellisiin ja olen juuri tälläisenään tyytyväinen blogiisi!
    Ihania kuvia ja kirppisjuttuja ja elämää ;-)
    Kahdella arvalla mukana lukijanasi :)

    VastaaPoista
  13. Kahdella arvalla mukana :)
    Otat taidokkaita kuvia. Olen ilahtunut uusista, hieman erilaisista kuvistasi mm. luonto.

    Hyvää joulun odotusta!

    VastaaPoista
  14. Kahdella mukana. Tykkään blogistasi, kuvista ja jutusita :)

    VastaaPoista
  15. Kahdella arvalla mukana.Kuvasi ovat aina ihania,ja niitä on mukava katsella.

    VastaaPoista
  16. Kahdella arvalla mukana! Pidän blogistasi juuri näin...

    VastaaPoista
  17. Osallistun kahdella arvalla :)

    T: Annika
    annika@esajokinen.net

    VastaaPoista
  18. Olen mukana yhdellä! Kaunis blogi!

    VastaaPoista
  19. Yhdellä arvalla mukana.-MarjoV.-

    VastaaPoista
  20. Yhdellä arvalla mukana, kivat sabloonat, noitahan käyttäisi vaikka missä... Minuakin, monen muun tavoin, kiinnostaa kirppislöydöt, kierrätysostospaikat, DIY-projektit...
    Valokuvasi ovat huikeita!

    VastaaPoista
  21. Yhdellä arvalla mukana. Kiva palkinto, Martha Stewart se aina keksii :)
    -Mintsu-

    VastaaPoista
  22. Kahdella arvalla mukana! Todella kauniit ja monikäyttöiset.

    Rakastan ottamiasi valokuvia. Käyn usein katsomassa niitä, vaikken aina ehdi jättämäänkään kommenttia käynnistäni. Jotkut ne vain osaa..

    Kaunista kolmatta Adventtia!

    VastaaPoista
  23. Mukana kahdella arvalla.

    Mielestäni blogisi on nyyisellään jo mukavaa luettavaa: kaunita kuvia, kaunis koti....

    VastaaPoista
  24. mukana arvonnassamishras

    VastaaPoista
  25. Pidän blogistasi, etenkin noista herkkupostauksista ; )
    Mukana 3 arvalla, linkitin Sarin joulublogiin...
    Mukavaa adventtisunnuntaita !

    VastaaPoista
  26. Aivan hurmaava blogi! Lukija täällä.

    VastaaPoista
  27. Ihana blogi sinulla! Yhdellä arvalla arvonnassa mukana.

    -Laura

    VastaaPoista
  28. Mukana arvonnassa lukijan kahdella arvalla. Tykkään siitä, että tunnut löytävän esiteltäväksi blogissasi (ainakin minulle) uusia juttuja, tavaroita ja asioita joita ei ole vielä muualla ihan valtaisasti näkynyt. Esimerkkinä vaikka nyt nämä sabloonat, tai ylempänä olevat ikkunatarrat..

    VastaaPoista
  29. Minäkin mukana kahdella arvalla. Martha Stewartilta tosiaan löytyy vaikka mitä; rouva on 70 mutta jaksaa aina vain innostua uusista aluevaltauksista, eikä pienistä lannistu.. siinäpä mallia nuoremmille.

    VastaaPoista
  30. Hei vaan ja kiitos jo kaikille osallistuneille. Vielä on aikaa osallistua, joten mukaan vaan.

    Martha Stewartista sanottava vielä se, että hänkin oli yksi kotiäiti, joka uskalsi lähteä toteuttamaan haavettaan. Väliin on mahtunut vankilatuomiotakin, vaan silti rouva paahtaa menemään ja ideoita piisaa tosiaan tällä rouvalla vaikka millä mitalla. Siinä tosiaan mallia muille nuoremmille, niinkuin tiiti66 mainitsi ;-)

    VastaaPoista
  31. Mukana yhdellä. -Eve-

    VastaaPoista
  32. Yhdellä arvalla mukana. Pidän kovasti blogistasi tällaisenakin, lisäksi joulublogi on hyvä bonus mukana.
    -Tuitsu

    VastaaPoista
  33. Olen mukana arvonnassa kahdella arvalla :)

    -Marikki

    VastaaPoista
  34. Kuvista ja kirppistelyinnostasi innostun minäkin - tänne on aina kiva kurkistaa!
    -Jenni-

    VastaaPoista
  35. Mukana arvonnassa kahdella mahdollisuudella osumaan. Tykkään eritoten blogisi visuaalisesta ilmeestä, se on kaunis!

    VastaaPoista
  36. Tää ärsyttävä blogger hävitti kaks mun kommenttia.. tai siis ei päästäny näköjään niitä koskaan läpi :/
    kirppis ja herkkujutut mun suosikkeja..

    VastaaPoista