Behind the pines it was found...
...täydellinen paikka itse tehdyn kaarnalaivan uittamiseen.
...a perfect spot to float a selfmade ship.
Sille lastattiin kiviä ja se kävi ensin Kiinassa ja sitten Japanissa. Totisesti nopea oli tämä laiva.
On it was piled stones and first it went to China and then Japan. Fast was this ship for sure.
Long reed was a hook and line.
And the nearness of the sea made those otherwise so busy feet to pause for a moment.
Swans had also come to the area. They always look so grand.
Ei voi sanoa kuin kaunis on syksy!
VastaaPoistaJa kaunis on mallikin ;-)
Kiitos Anne-Marie. Syksyn kauneus korostuu erityisesti aurinkoisella säällä, juuri kun aurinko alkaa painumaan mailleen. Silloin kaikki värit jotenkin näyttävät vielä voimakkaammilta ja lämpöisemmiltä. Ja kiitos, oma lapsi on haastava, mutta mielenkiintoinen kuvauskohde.
VastaaPoistaKiva seurata sun puuhia ja katsella tuttuja maisemia. Jouluisia kuvia odotellen! t. Laura Halikosta
VastaaPoistaIhanat vaatteet lapsella! Kauniita kuvia ja syksyn valoa..
VastaaPoistaHei Laura ja kiitos kommentistasi. Taidammekin sitten asua tosi lähellä kotipaikastasi päätellen... ;-) Jouluisia kuvia ei ehkä ihan vielä ole tulossa, mutta kyllä niitäkin sitten tuonnempana.
VastaaPoistaHei Eeva. Ja kiitos. Harvoin saan neidin laittamaan hametta ylleen, vaan tässä onnistui ;-) Ja syksyssä on oma kauneutensa, vaikka tämä ajoittainen harmaus kyllä meinaa salakavalasti viedä voimia ja pistää haukottelemaan, ainakin minut.
Todella kauniita kuvia. :) Niihin on onnistuttu vangitsemaan hienoja hetkiä ja tunnelmia.
VastaaPoistaOi,miten kauniita kuvia! Hyvää viikonloppua!!
VastaaPoistaHei Iida ja kiitos kommentistasi. Minulle valokuvaus on usein nimenomaan elämän pienten hetkien tallentamista ja niinpä olen sanoistasi tosi iloinen ;-)
VastaaPoistaHei Riikka Sinikka ja kiitos. Ja oikein mukavaa viikonloppua myös sinulle!
Joutsenkuva on kaunis. Mekin bongattiin niitä Vuohensaaressa.
VastaaPoistaKiitos Merja. Ja tämä kuva on muuten ihan samasta paikkaa... ;-)
VastaaPoistaMistä tuo "Pieniä muutoksia - Small changes " -postauksen suklaatyyny on?
VastaaPoistaTarkoitatko Chocolate is Holy-tyynyä? Se on Jyväskylästä, kaupasta nimeltä Sisustussatiini.
VastaaPoista